Totterpigen

hvor meget hikker babyer?

8 indlæg i dette emne

hej tøser

jeg ved godt det er normalt at babyer hikker imens de ligger inde i maven, men hvor meget gør de det normalt???

jeg er nu 31+4 og mærker lillemandens hikke dagligt nogen gange flere gange om dagen :rolleyes

det er lidt ireterenede da han rammer min blære næsten hver gang og i nat havde han hikke i over 2 timer så der fik jeg ikke rigtig sovet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad der er "normalt", men min lille bebs har hikke næsten dagligt og det kan også blive ved lææægne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hikker også hver dag og flere gange nogle dage... Jeg er 37+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lillemand hikker også hver dag - for det meste flere gange om dagen :rolleyes

Og jeg synes bestemt ikke, at det er behageligt - især ikke, når det er om natten <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå det var dejligt at høre :biglove at det ikke bare er min lille spradebasse som hikker helt vildt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille hikker også ofte... Nogle dage er der ingen hikkeri mens der andre dage er hik af mange omgange og gerne af ½ times varighed... Jeg synes dog ikke der er ubehageligt eller noget, men det kan da godt være lidt forstyrrende når manven hopper rytmisk i lang tid af gangen hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke skrevet det ned med mine to første, men da min datter på 6½ var nyfødt skrev jeg lidt ned hver dag hendes første leve måned, bla at hun stadig havde hikke 1-2 gange daglig, ligesom mens hun var i maven. Så ved ikke om alle babyer er så hikkende, men hende her var i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna hikkede også rigtig meget inde i maven og især den sidste måneds tid. Nu er hun 12 dage og hun hikker stadig flere gange om dagen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER