Mette A.

Søger inspiration

7 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg går og leger med tanken om at bruge mine 8 ugers barsel inden fødslen på at lave et eller andet kreativt til bebsen. Mit dilemma er så at jeg aldrig har været særlig kreativ og ikke har meget erfaring med at sy osv.. så det skal ikke være noget alt for svært.

Og så har jeg ikke selv ret mange ideer - tænker måske en bamse af en slags..

Jeg har allerede sengerand og en del tøj til den lille.

Hvis der er nogen der har nogen gode ideer (og evt. opskrifter/mønstre osv) skal de være meget velkomne til at komme med dem :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min veninde strikkede selv et rigtig lækkert tæppe til sin datter. Det bestod af firkanter på ca 15*15cm i ganske normal retstrikning i alle mulige forskellige farver (samme garntype) og så havde hun syet dem sammen tilsidst. Det var bare SÅ dejligt et tæppe - og det er guld værd at have sådant til baby.

Min mor strikkede det royale svøb, men hvis du ikke er vant til at strikke tror jeg det er for stor en udfordring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fint forslag, men jeg har aldrig strikket før :rolleyes så ja, det ville nok være for stor en udfordring hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tja, hvis du ikke har mod på at lære at strikke retstrikning (hvilket er det nemmeste), så tror jeg det bliver svært at finde et kreativt projekt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har en symaskine, så jeg tænkte noget med at sy på den eller evt. sy i hånden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at sy noget fint sengetøj til den lille, det kan ikke være vildt svært - eller hagesmække, eller som du selv siger en bamse - jeg har en veninde der fik en lille dreng, besluttede sig for at sy en sparkedragt - og nu under 2 år efter ja så syr hun hagesmække, bukser og meget andet som hun sælger af. Det er vist bare at lære det der med symaskinen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kastet mig ud i at sy et sengebetræk til den lille! :loveshower fandt det sødeste mørkelilla stof med hvide elefanter på

Så nu håber jeg bare at det bliver godt hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER