Oprettet December 26, 2011 Jeg er ved at rydde op i skabet og er derfor ved at sætte nogle kjoler til salg, men ved ikke helt om folk måske syntes det er for dyrt. Så hjælp mig lige engang ;) Case 1: Gallakjole brugt én gang. Nypris 2800 kr - prøver nu at sælge for 900 kr. Case 2: Gallakjole brugt én gang. Nypris 1300 kr. - prøver nu at sælge for 500 kr. Case 3: Gallakjole brugt én gang. Nypris 800 kr. - prøver nu at sælge for 450 kr. Er det rimeligt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Jeg ville måske sætte kjole 1 lidt højere i pris, men ellers lyder det rimeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Det er ikke kun hvor mange gange de er brugt der spiller ind. Også hvor gamle de er... En gallakjole der er 10 år gammel, har stadigvæk hængt og hvis den ikke er passet på får det en betydning for kjolens værdi :) Men er ret sikker på kjolerne er forholdsvis nye ;) Jeg ville måske sætte priserne lige en tand højere, også vede folk byde på dem :) Så plejer man somr egel at ende et fornuftigt sted :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Det er ikke kun hvor mange gange de er brugt der spiller ind. Også hvor gamle de er... En gallakjole der er 10 år gammel, har stadigvæk hængt og hvis den ikke er passet på får det en betydning for kjolens værdi :) Men er ret sikker på kjolerne er forholdsvis nye ;) Jeg ville måske sætte priserne lige en tand højere, også vede folk byde på dem :) Så plejer man somr egel at ende et fornuftigt sted :) Kjole 1 er købt i januar 2011 Kjole 2 er købt i juli 2011 Kjole 3 er købt i november 2011 Så de er rimelig nye. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Jeg syns da bestemt der skal billeder i den her tråd :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Jeg syns da bestemt der skal billeder i den her tråd :loveshower Hele. Jeg skal uploade nogle, når jeg engang får tændt computeren ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Hele. Jeg skal uploade nogle, når jeg engang får tændt computeren ;) Det synes jeg er en god idé Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Kjole 1: Kjole 2: Kjole 3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Nøj den første er smuk - en skam du er meget mindre end mig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Hvilken størrelse er nr. 3? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Hvilken størrelse er nr. 3? Str medium Del dette indlæg Link to post Share on other sites