MLM

Legetøj søges

14 indlæg i dette emne

Da vi ikke har et legetøjsforum af køb og salg prøver jeg lige her :whistling

Er der nogen som har den store Woody dukke til at ligge som gerne vil af med den..

Eller ved hvor den kan købes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har den ikke lige til at ligge... Men du kan købe den her: http://www.disneystore.co.uk/toy-story-lots-o-laughs-woody-doll/mp/37496/1000050/

den kan købes via disneystore i londonklik her

Tak skal i have men de snakker desværre ikke dansk, det er de mit problem er :balloons

Det skulle jeg nok have skrevet sorry :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du har svært ved engelsk, vil jeg da gerne hjælpe?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har den, købte den i BR sidste år, kan de eventuelt oplyse dig? Jeg prøver lige at google lidt.

Vi sælger den desværre ikke, selvom min den mindste dreng på et år er skide bange for den, når den snakker, så han ville hellere end gerne FORÆRE dig den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du har svært ved engelsk, vil jeg da gerne hjælpe?

Tak skal du have, men det er ikke mig som skal lege med Woody, det er August på 3,5 år og han forstår ikke engelsk :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har den, købte den i BR sidste år, kan de eventuelt oplyse dig? Jeg prøver lige at google lidt.

Vi sælger den desværre ikke, selvom min den mindste dreng på et år er skide bange for den, når den snakker, så han ville hellere end gerne FORÆRE dig den.

Har sendt dig en pm :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville umiddelbart tro at man kan få den i Disney Store i KBH.

Kan godt se du har lidt langt, men kunne være der var en du kendte der lige kom forbi.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for svar. Men tråden skal op igen har stadig ikke fundet den ;-) er der nogle fra KBH som kommer forbi Diesney store?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal du have, men det er ikke mig som skal lege med Woody, det er August på 3,5 år og han forstår ikke engelsk :balloons

Ahhhh... Nu er jeg med. Kunne heller ikke lige forstå, hvorfor du ville snakke med butikken i England ;) Men det er klart at din søn på 3,5 ikke kan forstå, hvad engelske Woody siger...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med den her? Der er godt nok ikke noget billede på... Men så kan du da tjekke om den er på lager i butikkerne...

KLIK

EDIT: Den er jo udsolgt... SUK!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har den - købt i Disneystore i Kbh - og den taler altså også engelsk. Så det hjælper ikke noget, at den er fra en dansk butik.

Vi har Buzz Lightyear også, og den taler dansk. Den er købt i Bilka forrige år til jul.

Og der havde de også Woody "på dansk", men vi valgte Buzz.

I sommer købte vi så Woody også, da vi var i Kbh, men ville da ønske, at vi havde købt den i Bilka et halvt år tidligere, så den talte dansk. Og Bilkas var også billigere :rolleyes

Men altså - bare så du ikke bliver skuffet, hvis du kan få nogle til at handle i Kbh for dig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER