Oprettet December 26, 2011 Da vi ikke har et legetøjsforum af køb og salg prøver jeg lige her :whistling Er der nogen som har den store Woody dukke til at ligge som gerne vil af med den.. Eller ved hvor den kan købes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Jeg har den ikke lige til at ligge... Men du kan købe den her: http://www.disneystore.co.uk/toy-story-lots-o-laughs-woody-doll/mp/37496/1000050/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 den kan købes via disneystore i london klik her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Jeg har den ikke lige til at ligge... Men du kan købe den her: http://www.disneystore.co.uk/toy-story-lots-o-laughs-woody-doll/mp/37496/1000050/ den kan købes via disneystore i londonklik her Tak skal i have men de snakker desværre ikke dansk, det er de mit problem er :balloons Det skulle jeg nok have skrevet sorry :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Hvis du har svært ved engelsk, vil jeg da gerne hjælpe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Vi har den, købte den i BR sidste år, kan de eventuelt oplyse dig? Jeg prøver lige at google lidt. Vi sælger den desværre ikke, selvom min den mindste dreng på et år er skide bange for den, når den snakker, så han ville hellere end gerne FORÆRE dig den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Hvis du har svært ved engelsk, vil jeg da gerne hjælpe? Tak skal du have, men det er ikke mig som skal lege med Woody, det er August på 3,5 år og han forstår ikke engelsk :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Vi har den, købte den i BR sidste år, kan de eventuelt oplyse dig? Jeg prøver lige at google lidt. Vi sælger den desværre ikke, selvom min den mindste dreng på et år er skide bange for den, når den snakker, så han ville hellere end gerne FORÆRE dig den. Har sendt dig en pm :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Ville umiddelbart tro at man kan få den i Disney Store i KBH. Kan godt se du har lidt langt, men kunne være der var en du kendte der lige kom forbi. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 http://www.gucca.dk/legetoej/toy-story-3-basic-figure-woody-t0476_130414.html Men tvivler på det er den du leder efter... Her er nogle meget små bamser: http://www.muleshule.dk/shop/toy-story-3-576p.html Håber det lykkedes dig at finde den til ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Tak for svar. Men tråden skal op igen har stadig ikke fundet den ;-) er der nogle fra KBH som kommer forbi Diesney store? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Tak skal du have, men det er ikke mig som skal lege med Woody, det er August på 3,5 år og han forstår ikke engelsk :balloons Ahhhh... Nu er jeg med. Kunne heller ikke lige forstå, hvorfor du ville snakke med butikken i England ;) Men det er klart at din søn på 3,5 ikke kan forstå, hvad engelske Woody siger... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Hvad med den her? Der er godt nok ikke noget billede på... Men så kan du da tjekke om den er på lager i butikkerne... KLIK EDIT: Den er jo udsolgt... SUK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Vi har den - købt i Disneystore i Kbh - og den taler altså også engelsk. Så det hjælper ikke noget, at den er fra en dansk butik. Vi har Buzz Lightyear også, og den taler dansk. Den er købt i Bilka forrige år til jul. Og der havde de også Woody "på dansk", men vi valgte Buzz. I sommer købte vi så Woody også, da vi var i Kbh, men ville da ønske, at vi havde købt den i Bilka et halvt år tidligere, så den talte dansk. Og Bilkas var også billigere :rolleyes Men altså - bare så du ikke bliver skuffet, hvis du kan få nogle til at handle i Kbh for dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites