Besvaret November 26, 2010 Den er sååååå fantastisk.. har grædt såå mange tårer til den, den seneste tid.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 jaaaa blev helt rørt, tænk at få lov til at opleve det.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 denne her er lige så fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 denne her er lige så fantastisk Ihh du er DUM... :lolhit Nu tuder jeg jo igen!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 årrrrh det er jeg ked af, he he :loveshower vent lige lidt så skal jeg få dig til at grine i stedet for.... gi mig 2 min..... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=1w3evmb-z4Y jeg kan næsten ikke skrive for jeg griner og griner...... håber ikke du har set den før, ellers går det nok, tror jeg har grinet af den 100 gange :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Det er også bare fordi manden er faldet i søvn på sofaen og der intet er i tvså må youtube overfaldes.....der er bifald til den der kan overgå min sjove video..... jeg udfordrer jer... he he :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 årrrrh det er jeg ked af, he he :loveshower vent lige lidt så skal jeg få dig til at grine i stedet for.... gi mig 2 min..... :biglove TAK ;) Vil nu mere sige jeg krummede tæer.. stakkels mennesker.. Han sidder jo bare og griner af dem... -_- Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=1w3evmb-z4Yjeg kan næsten ikke skrive for jeg griner og griner...... håber ikke du har set den før, ellers går det nok, tror jeg har grinet af den 100 gange :lol Ej :blink :lol - det må da være skjult kamera, hva? :D Det er også bare fordi manden er faldet i søvn på sofaen og der intet er i tvså må youtube overfaldes.....der er bifald til den der kan overgå min sjove video..... jeg udfordrer jer... he he :7: Den er rigtig go' - sådan ville jeg også starte hvis det var mig ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 ja jeg ville da godt giftes igen (med den samme) for at opleve den entré... de er totalt seje... Mht til den anden så mener jeg ikke det er skjult kamera, der findes en længere og tekstet version på nettet også.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites