Natascha Arnvig Nielsen

Dreng eller pige.....

7 indlæg i dette emne

Så kom jeg endelig til min MD scanning, og det var så skønt at se den lille igen, og det hele var bare tip top.....

Men men ....

Da hun startede med at scanne sagde vi at hvis hun kunne se kønnet ville vi meget gerne vide det, og selvf ville den lille ikke som vi andre ville.

Men hun kiggede og sagde ´´ Det ser ud som en pige´´

Da hun var ved at være slut med at scanne spørgte jeg om hun kunne tjekke kønnet igen, baby lå stadig med samlet ben,

Og hun mente stadig det godt kunne være en pige og viser os nogen streger og siger at det godt kunne være skamlæber, men da bebsen lå med samlet ben og navlesnoren meget tæt på kunne der da godt gemme sig en lille tap.....

Hvad tror i eller hvad siger jeres aferinger jer, er det en lille prinsesse, eller er det en lille prins der gemmer sig????

Del dette indlæg

Når de har meldt sådan ud, så tror jeg ikke jeg turde satse på det var en pige :) Jeg ville nok sige "vi tror det er en pige", men jeg ville ikke styrte ud og købe rødt..

Måske kan I købe jer en privat scanning, og få svar der?

Del dette indlæg

Annonce ♥

har meget overvejet om vi skulle købe en privat scanning, men detsværre har vi ikke selv nogen bil, og de private ligger ikke lige rundt om hjørnet.

men som sagt overvejer om vi skal have en privat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehe... Sidst vi blev scannet der sagde hun også at hun mente vi ville få en pige... Men når hun havde sagt "mente", så har jeg intet lyserødt/rødt købt, for hvis det nu bliver en deng, så ville det være rigtig træls....

Så vi venter og ser, for nu er der ikke så længe til junior omemr ud, så kan godt vente... Men hvis jeg var dig, ville jeg nok også betale for en privat scanning...

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhh.. jeg ville ikke turde satse på det er en pige.. Ville nok også købe en kønsscanning. Eller lade det blive en overraskelse :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke stole på det bliver en pige...

Hvis I vil have sikkerhed, vil jeg opfordre til en kønsscanning :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor spændende, men jeg ville altså heller ikke satse på en pige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER