Oprettet December 21, 2011 Yay så er det ved at være jul, for tv2 sender Anne fra Grønnebakken på tv2 de næste mange dage kl 12.30... Ååååhhh elsker den serie. Og jeg skal troligt se den til trods for, at jeg har serien på dvd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Jeg ser den også... 1. del var i går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Jeg elsker også bare den serie, og har gjordt det siden jeg var en lille pige. Håber snart at jeg kan få tid til at se et par afsnit igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Jeg har aldrig fået taget mig sammen til at se det :whistling Men har kun hørt positivt om den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Ja ærgeligt for jeg har ikke fri på det tidspunkt:-( Så er det godt at man har den på DVD:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Min mor læste den for mig da jeg var lille :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Aah, gid jeg havde TV2 hernede, altsaa - det er naesten ikke til at baere :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Aah, gid jeg havde TV2 hernede, altsaa - det er naesten ikke til at baere :boo Den fås på dvd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Ja, maa have fat i den paa et tidspunkt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Ja den er nemlig sååååå hyggelig den serie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites