Oprettet December 21, 2011 Min lille baby havde det selvfølgelig fantastisk og daskede rundt derinde :loveshower gav også lige JM'eren et puf tilbage for at flytte rundt på den. Så livsbekræftende at se og høre hjertet slå derudaf :) Den var sund og rask og alt så godt ud. Terminen passede også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Hvor er det dejligt at høre at det gik godt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Dejligt! Og fint billede. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Altid dejligt når alting er super fint.. Og skønt billede.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Hvor er det bare dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Dejligt at høre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Dejligt - altid dejligt at få bekræftet at den har det godt inde i maven... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Glæder mig nu også til d. 4, hvor vi skal afsted.. Dejligt at få bekræftet at bebs har det skønt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Glæder mig nu også til d. 4, hvor vi skal afsted.. Dejligt at få bekræftet at bebs har det skønt.. Det kan jeg godt følge, vi skal først d. 20 :-), der er bare lang tid til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Skønt billede!! Vi var inde i går, alt er præcis som det skal være. Jordemoderen talte over sig, angående kønnet, et par gange - godt at vi allerede vidste det og ikke ventede til fødslen. Stadig en lille pige <3 Hun kunne ikke få noget ordenligt billede af hjertet, så vi skal til ny scanning igen om 2 uger. Hun var dog ikke bekymret, da hun havde set alle kamre. Formaliteterne skal være i orden og reglerne kræver dog, at der skal gemmes et billede af hjertet, hvilket hun ikke fik, da prinsesse fløj rundt derinde. Men hva, det giver et par ekstra billeder til samlingen :) Glædelig bagjul :jul7: og godt nytår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Hvor dejligt med en vellykket scanning :loveshower Glææææder mig til vores tur d. 5. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites