Guest Cirkeline88

Cirkelines Vej Mod Et Sundere Liv - Starter forfra

180 indlæg i dette emne

jeg har musik i ørene når jeg motionere så det ikke bliver så kedeligt og ensformigt.. Har købt mig adgang til Spotify så jeg kan ha det på både min computer og min ipod, men jeg trænger til noget inspiration.. hvad lytter i andre til? hvis i da lytter til noget :)

i øvrigt så går det stille og roligt her, jeg synes ikke min vægt rykker sig så meget, men jeg blir også nemt oppustet i varmen så det har nok også noget at sige :)

Del dette indlæg

Så kom sommerferien til mig, næsten. har lige en enkelt eksamen så egentlig er det læseferie nu :) men ellers står den på ferie indtil den 13 august. Har planer om at jeg skal motionere lidt ekstra, for ved der kommer et bryllup senere på året så skulle gerne ha mig en ny kjoler som jeg ser godt ud i, uden at føle jeg ligner et telt :)

Så kjole jagten er også gået ind, sådan for at få lidt inspiration :wub

Min vægt er gået op og ned de sidste par uger, da jeg har haft nogle dage hvor jeg ikke har kunnet spise ret meget, men stille og roligt går min vægt nu nedad :) :goodluck

Jeg kæmper lidt med frokosten, jeg kan ikke spise rugbrød særlig tit, jeg får det dårligt af det :puke så jeg prøver at finde på alternativer og i øjeblikket er jeg ret glad for bagels :glad man kan jo komme alt muligt lækkert i dem :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brug for opbakning

jeg føler min kæreste er stået af, altså med hensyn til at hjælpe mig mod mit vægttab, og jeg føler ikke jeg kan alene.

jeg har idag bestilt Camilla Framnes bog (hende fra de unge mødre) omkring hendes vægttab og vejen dertil. den lyder ret spændende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

har fået vabler <_<

Ja, har taget et par nye sko i brug når jeg går ture, og de giver mig vabler på begge hæle, den ene er så stor at et vabelplaster ikke dækker <_<

Hvad i alverden gør man ved dem? ved godt der ikke er så meget at gøre til hverdag, men hvad gør jeg når jeg imorgen skal ud og gå igen? Jeg vil jo ikke sætte det hele på pause bare fordi jeg har vabler..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av Av kender godt det med vabler, jeg fik engang sådan en stor vabel på hælen med en masse væske og det gjorde bare så ondt, så jeg blev nød til at prikke en nål i den så væsken kunne komme ud og det LETTEDE!

Men håber du er kommet videre og ikke har taget pause pga vablen - det er virkelig flot du går ture :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av Av kender godt det med vabler, jeg fik engang sådan en stor vabel på hælen med en masse væske og det gjorde bare så ondt, så jeg blev nød til at prikke en nål i den så væsken kunne komme ud og det LETTEDE!

Men håber du er kommet videre og ikke har taget pause pga vablen - det er virkelig flot du går ture :)

jeg har ikk sat det helt på pause, de første par dage gjorde jeg lidt for jeg havde kæmpe vabler på begge hæle og den ene var der gået hul på :( og vabel plaster kunne ikke dække den anden.

men jeg er kommet godt igang igen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der med vægten, og lidt om kjoler

Det er noget mærkeligt noget ikk? Jeg har haft en rigtig dårlig uge så jeg en spist fastfood en gang og spise chips nogle gange. Men alligevel siger vægten idag minus 1,2 kg :rolleyes Det gør mig rigtig glad, for det er altid rart at vide at hvis man bare spiser nogenlunde sundt og dyrker lidt motion så kan man indimellem godt tillade sig at spise noget usundt fordi man har lyst til det :loveshower

Jeg har de sidste par dage kigget på kjoler, og har fundet nogle rigtig fine maxikjoler på trendsales.dk, men ved ikke helt om det vil se godt ud på mig, jeg har jo lidt mave, men på den anden side så er pointen med en maxikjole jo at den sidder stramt på brystet og løst hele vejen ned. Så måske jeg bare skulle springe ud i det og købe en og håbe at jeg ser godt ud :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det ikke godt med mig selv

jeg ved jo godt at jeg taber mig, det siger vægten og jeg har det bedre med mig selv. Jaja det ikke flere kg af gangen, men med baby steps er jeg på vej i den rigtige retning :loveshower

MEN, når jeg kigger på mig selv føler jeg at jeg tager på. Jeg føler mig ikke pæn i det tøj jeg normalt elsker at ha på. Jeg føler mig tykkere og ikke godt tilpas i min egen krop.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du ikke bare at det er i takt med at du taber dig, at du bliver mere kritisk over for dig selv? Eller at du ihvertfald få mere fokus på din krop og dine følelser omkring hvordan du ser ud og hvordan du gerne vil se ud..

Du skal huske på at hjernen nogen gange har lidt svært ved at følge med.. Dengang jeg tabte mig 17 kg, blev jeg ved med at tage mine gamle tøjstørrelser med ind i prøverummene og det var faktisk ret pinligt når ekspedienterne hentede flere størrelser mindre til mig (gang på gang på gang)..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du ikke bare at det er i takt med at du taber dig, at du bliver mere kritisk over for dig selv? Eller at du ihvertfald få mere fokus på din krop og dine følelser omkring hvordan du ser ud og hvordan du gerne vil se ud..

Du skal huske på at hjernen nogen gange har lidt svært ved at følge med.. Dengang jeg tabte mig 17 kg, blev jeg ved med at tage mine gamle tøjstørrelser med ind i prøverummene og det var faktisk ret pinligt når ekspedienterne hentede flere størrelser mindre til mig (gang på gang på gang)..

jo måske.. jeg har hele tiden haft meget fokus på min krop, jeg har i mange år vidst at jeg var for tyk, men jeg har aldrig haft opbakningen eller viljestyrken til det. Jeg blive ked af det når jeg kigger på mig selv. især om sommeren fordi jeg føler at alle andre piger er så tynde og kan gå rundt i små shorts og se pæn ud, og det kan jeg ikke. og det gør ondt på mig hver gang..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender det alt for godt.. Men nu gør du jo noget ved det. Husk på at du er undervejs til at blive den du er udvendigt som indvendigt. Mirakler sker ikke over en nat! Men tænk på hvor godt du ser ud til næste sommer, når du har gennemført dit vægttabsforløb og har en sund livsstil!

Jeg tror på dig, så begyndt at tro på dig selv - og nyd den selvtillid det giver dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender det alt for godt.. Men nu gør du jo noget ved det. Husk på at du er undervejs til at blive den du er udvendigt som indvendigt. Mirakler sker ikke over en nat! Men tænk på hvor godt du ser ud til næste sommer, når du har gennemført dit vægttabsforløb og har en sund livsstil!

Jeg tror på dig, så begyndt at tro på dig selv - og nyd den selvtillid det giver dig!

tak for de opmuntrende ord, det var lige hvad jeg trængte til. og du har helt ret, næste sommer er jeg som jeg gerne vil være :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev det vejedag

Og sørme om ikke vægten er gået ned igen :loveshower denne gang med 700 gr. i forhold til vægten i sidste uge.. Det er jo fantastisk.. Håber det bliver ved med at gå den vej.

Jeg giver mig selv lov til at spise chips en gang om ugen, og drikke cola når vi er nogen steder. Men ellers står den på masser frugt og grønt og motion :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vægten går ned :loveshower

så blev det vejedag igen igår (ligesom det gør hver tirsdag :) ) og vægten stod på 108,0 kg. så har tabt 1,2 kg siden sidste uge.

er faktisk ikke helt sikker på hvordan jeg har gjort. har spise pizza en enkelt gang. men har skåret ned på mine chips og tror jeg er klar til at stoppe helt med dem nu, jeg savner dem ikke rigtig :)

har dog ikke kunnet undvære cola, det er en af de eneste ting der virker når jeg har kvalme <_<

men selvfølgelig har jeg også fået motioneret, og oveni købet lidt ekstra for jeg har passet svigerfars katte siden onsdag, så hver dag er jeg gået op på 3. sal for at se til kattene og give dem mad :) og det kan godt mærkes at jeg ikke er i super form :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mormorarme <_<

Så skal kampen mod mormorarmene igang :)

Jeg er efterhånden ved at have styr på motionen og den sundere kost.. tager det lidt af gangen, for jeg tror ikke at man kan ændre alt på en gang.

Jeg har derfor fundet nogle øvelser jeg synes virker overskuelige og nemme at udføre herhjemme, så nu håber jeg at jeg om nogle uger brgynder at kunne se nogle resultater på den front :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

God kamp mod mormorarmene!

Det er en rigtig god idet med at ændre en ting af gangen. Man bliver nødt til føle at den første ting er blevet til en vane, før man ændre den næste ting. Eller vælter det hele bare, fordi det pludselig bliver uoverskueligt <_<

Jeg har også uger hvor min vægt er mega-mærkelig... Sidste uge var vi eksempelvis i sommerhus, hvor jeg spiste lige hvad der passede mig (= is, chips, slik, junk mm), og da jeg kom hjem hadve jeg tabt 100 g. :unsure Jeg var sikker på at det var fordi jeg var i en "bølgedal" med vægten, men den fortsatte med at falde 3 kg. den efterfølgende uge. Meget, meget mærkeligt! Regner dog ikke med det store vægttab i denne uge, da sidste uge var temmelig ekstrem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

God kamp mod mormorarmene!

Det er en rigtig god idet med at ændre en ting af gangen. Man bliver nødt til føle at den første ting er blevet til en vane, før man ændre den næste ting. Eller vælter det hele bare, fordi det pludselig bliver uoverskueligt <_<

Jeg har også uger hvor min vægt er mega-mærkelig... Sidste uge var vi eksempelvis i sommerhus, hvor jeg spiste lige hvad der passede mig (= is, chips, slik, junk mm), og da jeg kom hjem hadve jeg tabt 100 g. :unsure Jeg var sikker på at det var fordi jeg var i en "bølgedal" med vægten, men den fortsatte med at falde 3 kg. den efterfølgende uge. Meget, meget mærkeligt! Regner dog ikke med det store vægttab i denne uge, da sidste uge var temmelig ekstrem ;)

ja det tror jeg også på, ellers bliver det lidt overvældende.. Jeg spiser sundere end jeg nogensinde har gjort (i det mindste i de snart 6 år jeg har boet ude) og selvom jeg spiser chips ind imellem så har jeg skåret en del ned og jeg savner det ikke rigtig :)

men mormorarmene er mit største problem, jeg har det så dårligt hvis mine arme ikke er dækket <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det tror jeg også på, ellers bliver det lidt overvældende.. Jeg spiser sundere end jeg nogensinde har gjort (i det mindste i de snart 6 år jeg har boet ude) og selvom jeg spiser chips ind imellem så har jeg skåret en del ned og jeg savner det ikke rigtig :)

men mormorarmene er mit største problem, jeg har det så dårligt hvis mine arme ikke er dækket <_<

Super flot med chipsne! En dag glemmer du helt, at du plejede at spise dem hver dag :)

Jeg hader også mine arme... Forstå ikke at næsten alle t-shirts skal have møg-korte ærmer, så man skal flashe næsten hele armen. Og dem der har længere ærmer, er tit død-kedelige, eller har elendig pasform <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har musik i ørene når jeg motionere så det ikke bliver så kedeligt og ensformigt.. Har købt mig adgang til Spotify så jeg kan ha det på både min computer og min ipod, men jeg trænger til noget inspiration.. hvad lytter i andre til? hvis i da lytter til noget :)

i øvrigt så går det stille og roligt her, jeg synes ikke min vægt rykker sig så meget, men jeg blir også nemt oppustet i varmen så det har nok også noget at sige :)

Jeg lytter til rigtig meget britisk musik. Nævner i flæng (ja, jeg er en pop-tøs :whistling ): Emilie Sandé, Olly Murs, One Direction, Mark Owen (old stuff, but goooood hvis du spørger mig ;) ), Take That og Paul Freeman (ikke det klassiske der kommer frem når man søger på navnet, men ham i rock-afdelingen). Til træning ville jeg nok vælge One Direction eller Olly Murs.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot med chipsne! En dag glemmer du helt, at du plejede at spise dem hver dag :)

Jeg hader også mine arme... Forstå ikke at næsten alle t-shirts skal have møg-korte ærmer, så man skal flashe næsten hele armen. Og dem der har længere ærmer, er tit død-kedelige, eller har elendig pasform <_<

ja jeg tænker at jeg tager det stille og roligt også en dag spiser jeg dem ikke mere :) og med hensyn til tøj så synes jeg at jeg ligner en fed ko i alt der sidder tæt og et telt når det sidder løst :( Så håber jeg kan passe det bedre når jeg får tabt mig lidt mere, og samtidig får lidt bedre selvtillid..

Jeg lytter til rigtig meget britisk musik. Nævner i flæng (ja, jeg er en pop-tøs :whistling ): Emilie Sandé, Olly Murs, One Direction, Mark Owen (old stuff, but goooood hvis du spørger mig ;) ), Take That og Paul Freeman (ikke det klassiske der kommer frem når man søger på navnet, men ham i rock-afdelingen). Til træning ville jeg nok vælge One Direction eller Olly Murs.

har faktisk aldrig hørt om nogen af dem :whistling men vil da lige tjekke spotify :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg tænker at jeg tager det stille og roligt også en dag spiser jeg dem ikke mere :) og med hensyn til tøj så synes jeg at jeg ligner en fed ko i alt der sidder tæt og et telt når det sidder løst :( Så håber jeg kan passe det bedre når jeg får tabt mig lidt mere, og samtidig får lidt bedre selvtillid..

har faktisk aldrig hørt om nogen af dem :whistling men vil da lige tjekke spotify :loveshower

Jeg håber du kender Take That ;) Men de andre kan jeg nu godt forstå du ikke kender, de er ikke så store i Danmark (endnu, håber det kommer :7: )

Jeg fik tanket godt med tøj-selvtillid efter et besøg hos Magasins Personal shopper. Det er gratis, men tøjet koster selvfølgelig noget, mend er er ingen købetvang. Der er tøj op til str. 48, og de er SÅ søde, og jeg fandt masser af rigtig lækkert tøj, der bare sidder super godt. Jeg går oftest i en langærmet top der sidder lidt tæt og hertil en lang halskæde og et silketørklæde. Så føler jeg ikke at jeg ligner et telt, og samtidig fokuserer folk på tilbehøret frem for mine ekstra kg :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber du kender Take That ;) Men de andre kan jeg nu godt forstå du ikke kender, de er ikke så store i Danmark (endnu, håber det kommer :7: )

Jeg fik tanket godt med tøj-selvtillid efter et besøg hos Magasins Personal shopper. Det er gratis, men tøjet koster selvfølgelig noget, mend er er ingen købetvang. Der er tøj op til str. 48, og de er SÅ søde, og jeg fandt masser af rigtig lækkert tøj, der bare sidder super godt. Jeg går oftest i en langærmet top der sidder lidt tæt og hertil en lang halskæde og et silketørklæde. Så føler jeg ikke at jeg ligner et telt, og samtidig fokuserer folk på tilbehøret frem for mine ekstra kg :lol

jo lige dem kender jeg godt :loveshower

jeg prøver at lade være med at tænke så meget på hvad andre tænker om mig, de mennesker jeg omgiver mig med til dagligt holder af mig for den jeg er, de er ligeglade med hvor meget jeg vejer..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en vejedag :biglove

Hurra for vægten idag

Idag sagde vægten 106,9 kg. Ej altså den SAGDE det jo ikke, men den skrev det til mig :rolleyes

Er godt på vej og får det bedre for hver uge der går. Jeg kan ikke rigtig se en forskel men andre spørg om jeg ikke har tabt mig og det er jo dejligt hvis andre kan se det for så sker der jo noget :loveshower

Ved godt at det går hurtigst her i starter og om noget tid vil der ikke ske noget lige så hurtigt, men det er også okay. Bare vægten går ned af og jeg bliver strammet lidt op så er jeg glad og tilfreds :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

elsker min nye livsstil :loveshower

Jeg er efterhånden blevet ret glad for min nye livsstil, jeg finder hele tiden på nye måder at spise salat og grøntsager på, og har fået kæresten med lidt af gange. Han elsker det ikke, men han spiser det (i mindre mængder altså :whistling )

En af de ting jeg elsker at spise er kylling, og man kan jo lave det på 10000 måder :loveshower Tror jeg vil prøve noget kyllingelasagne, for en af kæresten ynglingsretter er lasagne :rolleyes

det går også nogenlunde med motionen, dog har jeg et lille problem, jeg spænder åbenbart i ryggen når jeg går mine lange ture, så dagen efter kan jeg næsten ikke komme ud af sengen eller bukke med ned og ta sko på <_<

Også har jeg takket være de søde piger herinde på BK endelig fundet et sted at købe leggins der sidder godt uden at falde ned, fandt samtidig et flot headpiece fra friis & company til kun 50 kr. :loveshower så nu glæder jeg mig bare til vi skal til bryllup i november :rolleyes for jeg tror jeg vil ha det bedre med mig selv til denne fest end nogensinde før.. Håber på der når at falde et par kg. mere af inde da så jeg ser endnu bedre ud :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil ha mig en hulahopring

vægten går stadig nedaf, - 0,6 kg i denne uge.. jeg kan dog stadig ikke se det på mig, men det kommer jo nok :)

jeg har dog fået en god ide (jeg synes i hvert fald selv den er god :whistling ) jeg vil købe mig en hulahopring så jeg kan stå herhjemme og træne med det. det skulle være god for mave og ryg muskler, og for taljemålet :loveshower

Har også opdaget at jeg har et sjippetov så det skal da helt klart i brug når vi flytter i lejlighed med have om ca. 6 uger. :goodluck

Finder hele tiden på nye sjove måder at dyrke motion på. Kan jo ikke løbe så må nøjes med at gå nogle lange ture, og nu vil jeg så prøve med hulahopringe og sjippetov :) det lissom at være barn igen :biglove

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER