Guest Cirkeline88

Cirkelines Vej Mod Et Sundere Liv - Starter forfra

180 indlæg i dette emne

ja, så har jeg altså købt mig en hulahopring :)

også har jeg besluttet at det skal være slut med chips, er lidt spændt på om jeg kan holde det, for elsker virkelig chips. men det er gået godt med de andre ændringer jeg har lavet, og hvis det så ikke går alligevel så må jeg skære ned i hvert fald :)

har lavet mig en motionsplan så jeg hver dag skal lave noget, blandt andet skla jeg hulahoppe 2 gange om ugen og træne arme 2 gange om ugen :)

Del dette indlæg

Et lille vægttab :biglove

Så blev det tirsdag igen, og jeg har tabt mig 200 gr. på den sidste uge, det er ikke særlig meget synes jeg, men det går den rigtige vej.

Jeg kan ikk se jeg taber mig, jeg synes egentlig min mave blir større og det bryder jeg mig selvfølgelig ikke om. Men jeg fortsætter og håber på jeg snart kan se nogle resultater.

Og så har jeg fundet mig en fantastisk snack, agurker :loveshower jeg spiser mellem 1/2 og 1 hel om dagen :whistling min kæreste synes det er lidt mærkeligt, men det er jo bedre end de chips eller chokolade jeg før hen har spist :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare som om der er super energi i dit vægttab. Jeg hepper videre :glad :glad :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. del mål er nået :loveshower

Yeeeeeaaaaah :balloon 1. del mål på - 5 kg er nået idag, det er fantastisk.. Kan virkelig mærke jeg kommer nogen vegne nu, der er stadig omkring 25 kg tilbage, men jeg er e sjettedel af vejen nu :goodluck

Jeg får mere og mere blod på tanden, jeg får det bedre med mig selv og jeg kan mærke jeg bliver et gladere menneske med lidt mere overskud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor fantastisk! :glad

ja det er så dejligt :) :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

er ikke helt venner med min hulahopring <_<

måske den der hulahopring ikke helt er noget for mig.. jeg kan simpelthen ikke holde den oppe :D den falder ned efter 10 sek. selvom jeg rotere med hofterne som man gjorde da man var lille (og godt kunne finde ud af at bruge sådan en :whistling )

Må finde en anden effektiv måde til at få fedtet på maven væk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også hulahoppet en del en gang, og det kan altså godt tage noget tid at lære, for den er altså sværer at holde oppe når der er vægt i.

Bare fortsæt! Det virker stadig selvom den ikke bliver oppe så længe af gangen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville lige skrive det samme som Fru-NIelsen... Fortsæt med den, du skal nok lærer det og have det sjovt med den. Den er sværere at bruge end dem uden vægt og man kan godt få nogle ømme eller blå mærker af den.. Man kan virkelig tabe sig meget med den.. En af min veninders søster brugte kun den i 3-4 mdr (mener jeg) og tabte sig vist ca 10-15 kg, da hun så også fik mad osv med tabte hun endnu mere.. Og maden har du jo allerede med, så jeg hepper på at du får tabt dig lidt mere inden bryllup i november :glad

Og sejt, at du har fået tabt 5 kg - det er fedt at se at det hjælper at spise sundere og få gået nogle nogle gode ture :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også hulahoppet en del en gang, og det kan altså godt tage noget tid at lære, for den er altså sværer at holde oppe når der er vægt i.

Bare fortsæt! Det virker stadig selvom den ikke bliver oppe så længe af gangen :)

Ville lige skrive det samme som Fru-NIelsen... Fortsæt med den, du skal nok lærer det og have det sjovt med den. Den er sværere at bruge end dem uden vægt og man kan godt få nogle ømme eller blå mærker af den.. Man kan virkelig tabe sig meget med den.. En af min veninders søster brugte kun den i 3-4 mdr (mener jeg) og tabte sig vist ca 10-15 kg, da hun så også fik mad osv med tabte hun endnu mere.. Og maden har du jo allerede med, så jeg hepper på at du får tabt dig lidt mere inden bryllup i november :glad

Og sejt, at du har fået tabt 5 kg - det er fedt at se at det hjælper at spise sundere og få gået nogle nogle gode ture :loveshower

jeg må blive ved og håbe jeg blir bedre til det :) heldigvis er det kun mig selv der er hjemme og ser det når jeg prøver :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler mig lidt alene nogen gange

jeg er ved at miste modet, ikke fordi vægten ikke går ned, for det gør den. har tabt ca. 700 gram i løbet af denne uge, så jeg er jo godt på vej.

men jeg kan ikke se det noget steder. har tabt 6,7 kg i alt. folk spørg om jeg har tabt mig, så det ser ud til at de kan se det, men det er meget frusterende at jeg ikek selv kan :( tror jeg må ha fat i et målebånd og måle mig forskellige steder for at kunne holde lidt øje med det :)

også er det som om min kæreste ikke altid hjælper. han vil spise pizza og chips i stedet for grøntsager, og selvom der skal være plads til det andet en gang imellem, men ikke så tit som han gerne vil. så nogen gange må jeg være streng og sige nej, og det synes han jo ikke er fedt. men jeg vil bare ha det til at lykkedes denne gang. jeg vil ikke være tyk mere..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler mig lidt alene nogen gange

jeg er ved at miste modet, ikke fordi vægten ikke går ned, for det gør den. har tabt ca. 700 gram i løbet af denne uge, så jeg er jo godt på vej.

men jeg kan ikke se det noget steder. har tabt 6,7 kg i alt. folk spørg om jeg har tabt mig, så det ser ud til at de kan se det, men det er meget frusterende at jeg ikek selv kan :( tror jeg må ha fat i et målebånd og måle mig forskellige steder for at kunne holde lidt øje med det :)

også er det som om min kæreste ikke altid hjælper. han vil spise pizza og chips i stedet for grøntsager, og selvom der skal være plads til det andet en gang imellem, men ikke så tit som han gerne vil. så nogen gange må jeg være streng og sige nej, og det synes han jo ikke er fedt. men jeg vil bare ha det til at lykkedes denne gang. jeg vil ikke være tyk mere..

Et målebånd er en rigtig god ide.. Kender godt til det med manglende opbakning fra kæreste.. Min æder slik hver aften og vil også meget gerne have pizza ol. Han er den type som ikke tager på og træner han 1 gang har han vaskebrædt igen.. Jeg har taget 30 kg på siden jeg blev gravid med vores datter og har siden prøvet rigtig mange gange at tabe mig, så tror det handler meget om at han er vant til at jeg "mislykkes"..

Mit råd er at holde fast og sig fra.. Det gør jeg, for det er nu det skal være!

Synes det er et flot vægttab og er sikker på når du måler vil du se forskel..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et målebånd er en rigtig god ide.. Kender godt til det med manglende opbakning fra kæreste.. Min æder slik hver aften og vil også meget gerne have pizza ol. Han er den type som ikke tager på og træner han 1 gang har han vaskebrædt igen.. Jeg har taget 30 kg på siden jeg blev gravid med vores datter og har siden prøvet rigtig mange gange at tabe mig, så tror det handler meget om at han er vant til at jeg "mislykkes"..

Mit råd er at holde fast og sig fra.. Det gør jeg, for det er nu det skal være!

Synes det er et flot vægttab og er sikker på når du måler vil du se forskel..

det er lidt frustrende synes jeg, ikke at få opbakning.. især når de kære mænd så kan spise uden at de tager på af det, det er jo ikke os alle sammen der kan det <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

har nogle søde veninder :biglove

har på en uge tagt yderligere 0,6 kg, og blir mere og mere stolt af mig selv. Dog kan jeg stadig ikke se at jeg taber mig, så idag har jeg målt min mave for første gang, så håber at ved at måle den kan jeg se en forskel :)

Mine veninder sagde idag at de sagtens kan se det, og det er jo dejligt, og de siger også at det er normalt. den ene har tabt 15 kg i alt, og hun ser sig selv som om de stadig er der.

Men jeg kan også mærke at jeg får mere energi til at spise sundt og jeg bliver gladere.. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille update herfra :biglove

har haft nogle hårde dage de sidste 2 uger. Har flyttet og ikke passet så meget på vægten, men der er kommet en masse ekstra motion fordi vi flyttede gående :)

Men på trods af det er der da tabt 1,3 kg på de 14 dage, og det er da ganske pænt, især når man tænker på at de første par dage levede vi af pizza fordi alt stod i kasser :whistling

Men om 2 kg er jeg under 100 kg, og det er en stor milepæl for mig, jeg har ikke været dernede i mange år, og så nærmer jeg mig også de minus 10 kg. jeg er ret tilfreds med mig selv, og stolt af mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille update herfra :biglove

har haft nogle hårde dage de sidste 2 uger. Har flyttet og ikke passet så meget på vægten, men der er kommet en masse ekstra motion fordi vi flyttede gående :)

Men på trods af det er der da tabt 1,3 kg på de 14 dage, og det er da ganske pænt, især når man tænker på at de første par dage levede vi af pizza fordi alt stod i kasser :whistling

Men om 2 kg er jeg under 100 kg, og det er en stor milepæl for mig, jeg har ikke været dernede i mange år, og så nærmer jeg mig også de minus 10 kg. jeg er ret tilfreds med mig selv, og stolt af mig.

Ihhh hvor dejligt med at vægten er gået den rigtige vej trods den usunde livsstil :) og et skulder klap til dig fra mig, det er sådan en skøn føelse når man når under de 100kg man bliver ligsomhøj af det og vil bare ha mere... :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det altså bare flot! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh hvor dejligt med at vægten er gået den rigtige vej trods den usunde livsstil :) og et skulder klap til dig fra mig, det er sådan en skøn føelse når man når under de 100kg man bliver ligsomhøj af det og vil bare ha mere... :badgirl

ja jeg glæder mig også meget til at komme under de 100 kg. jeg får det bedre og bedre med mig selv når jeg går på vægten, og jeg er så småt begyndt at kunne se en forandring selv :biglove

Hvor er det altså bare flot! :)

tak jeg er også rigtig glad :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

- 9 kg :loveshower

så ramte jeg lige de - 9 kg :loveshower og har taget et billede af mit ansigt :rolleyes fordi alle siger de kan se det i hovedet på mig, så tænkte jeg at det kunne være sjovt at ta billeder undervejs og sammenligne med inden jeg tabte mig :badgirl Og jeg må indrømme at jeg faktisk kan se det selv nu :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Holder pause

Jeg holder lige en pause fra denne tråd, indtil jeg har født til sommer. Så kommer jeg tilbage og starten kampen op igen :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

FLOT med dit vægttab! Jeg ser også frem til at ramme de 100 kg på min vægt :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

FLOT med dit vægttab! Jeg ser også frem til at ramme de 100 kg på min vægt :rolleyes

:goodluck

Tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

En ny start..

Nu er det efterhånden 7 uger siden jeg fødte min smukke datter ved akut kejsersnit, og idag har jeg været til tjek ved lægen og alt er som det skal være. Så nu starter kampen igen mod de ekstra kilo.

Jeg tog knap 6 kg. på under min graviditet, og her efter fødslen har jeg tabt dem igen, plus ca. 6 kg. ekstra. så idag siger vægten 93,9 kg. Målet er stadig at komme ned på 80 kg, om jeg skal længere ned ved jeg ikke endnu. hvis man skal gå efter BMI så skal jeg længere ned, men for mig handler det mere om lige nu at blive tilfreds med min krop.

Før graviditeten var jeg meget utilfreds med min krop, jeg kunne aldrig finde noget tøj der sad bare nogenlunde, og da slet ikke tøj til fest :(

Men under graviditeten var jeg mere ligeglad, jeg var smuk gravid og havde ikke noget problem med at vise maven frem, jeg levede stort set i mine gravid-leggins med en top udover, og nu efter fødslen har jeg det stadig godt, men jeg vil gerne af med de mange ekstra kilo og få den krop tilbage jeg havde da jeg mødte min kæreste for over 5 år siden.

Jeg tjekkede lige mit BMI sådan for sjov. inden jeg begyndte at tabe mig vejede jeg 110,7 kg. der havde jeg et BMI på 42,97, dvs svær fedme. Nu er jeg på 93,9 kg. og BMI er 36,33, dvs fedme.. Det går da fremad synes jeg, og bare det at kunne fjerne "svær" er et stort skridt for mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er virkelig flot :super :respekt ammer du? For så er der mange der oplever at der ryger mange flere kilo (det gjorde jeg bare ikke :rolleyes ) - jeg hepper på dig!!!

Hvad er første delmål?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER