Guest Cirkeline88

Cirkelines Vej Mod Et Sundere Liv - Starter forfra

180 indlæg i dette emne

Nu skal det altså være, jeg har prøvet flere gange, men nu går jeg helhjertet ind i det,

Kosten skal lægges om, og motionen skal igang.

Jeg vil bruge tråden til at opdatere min vægt, og mine tanker undervejs.

Start: 7/7-12
Startvægt: 110,7 kg.

7/11-12: Holder pause mens jeg er gravid :biglove

15/8-13: En ny start.
Ny startvægt: 93,9 kg.

Del dette indlæg

Velkommen til.. Jeg er også netop opstartet - eller starter først på mandag..

Held og lykke med det..

Hvordan har du tænkt dig at gøre madmæssigt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til.. Jeg er også netop opstartet - eller starter først på mandag..

Held og lykke med det..

Hvordan har du tænkt dig at gøre madmæssigt?

held og lykke med det :)

Jeg har en stor svaghed for chips. så det er det første, jeg skal skære ned på dem, tror ikke jeg kan stoppe helt endnu. også har jeg stille og roligt indført grøntsager til aftensmaden, eller noget salat til. også har jeg altid frugt med i skole så hvis jeg blir fristet spiser jeg det i stedet for at gå ned i kantinen og købe et eller andet.

Det starter jeg i hvert fald med, der er sikkert en masse ting jeg skal lave om på, men lidt af gangen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

held og lykke med det :)

Jeg har en stor svaghed for chips. så det er det første, jeg skal skære ned på dem, tror ikke jeg kan stoppe helt endnu. også har jeg stille og roligt indført grøntsager til aftensmaden, eller noget salat til. også har jeg altid frugt med i skole så hvis jeg blir fristet spiser jeg det i stedet for at gå ned i kantinen og købe et eller andet.

Det starter jeg i hvert fald med, der er sikkert en masse ting jeg skal lave om på, men lidt af gangen :)

Det lyder som en rigtig god idé..

Et andet godt råd er om aftenen eller eftermiddagen (det er der jeg får min sugarcravings) er at lave en kande the og drikke den - evt. med sødetabletter - så får man noget indenbords og maven fyldes med masser af vand (jeg plejer at lave det der svarer til en halv liter).. Find en lækker smag; bailey, lakrids, grøn eller noget andet.. Hvis du vil være ekstra sund - så køb rigtig the, frem for theposer og undgå koffeinholdig the..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig god idé..

Et andet godt råd er om aftenen eller eftermiddagen (det er der jeg får min sugarcravings) er at lave en kande the og drikke den - evt. med sødetabletter - så får man noget indenbords og maven fyldes med masser af vand (jeg plejer at lave det der svarer til en halv liter).. Find en lækker smag; bailey, lakrids, grøn eller noget andet.. Hvis du vil være ekstra sund - så køb rigtig the, frem for theposer og undgå koffeinholdig the..

det er også om aftenen jeg får den store trang til at spise sukker.. især chips eller chokolade.

tak det vil jeg prøve :) foretrækker rigtig te, det smager på en måde bedre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak det vil jeg prøve :) foretrækker rigtig te, det smager på en måde bedre :)

Det er nu også det bedste.. Grøn the skulle have en god effekt på din forbrænding - to fluer med et smæk :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

det må jeg prøve, grøn te :)

har netop overstået min daglige gå tur, jeg træner langsomt min ankel op, den har været overbelastet og blir det desværre hurtigt, så jeg må ikke løbe til at starte med, men en gåtur er jo bedre end ingenting :)

Jeg har bare det problem at jeg synes det er rigtig svært at strække skinnebenet ud. resten af kroppen er ikke noget problem, men lige den del af kroppen går det altså galt.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har med vilje valgt ikke at lave delmål, jeg ved at det fungere for andre, men jeg ved at det ikke vil fungere for mig. Jeg blir bare stresset og umotiveret af at der er et mål jeg SKAL nå, for hvis jeg ikke når det så blir jeg bare ked af det.

Hvorfor vil jeg tabe mig:

1. Jeg vil gerne være gravid, og et vægttab vil forbedre mine chancer for at blive det.

2. Jeg vil føle mig smuk og ha det godt med mig selv.

3. Jeg vil kunne gå på stranden og have det godt emd min krop i en bikini.

Jeg hader at købe tøj, jeg har store lår, meget topmave og mormor arme :( så enten sidder det så løst at jeg ser større ud end jeg egentlig er, ellers er det så stramt at man kan se alle mine deller, og det bryder jeg mig virkelig ikke om :( Jeg vil være i stand til at gå ned i en butik og købe en flot kjole som sidder præcis som den skal.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er julen overstået, og den har ikke været et problem for mig. Juleaften spiser jeg ikke and og flæskesteg og ris a la mande, men roastbeef med ovnstegte kartofler og grøntsager og citronfromage til dessert.

Jeg har ikk rigtig fået motioneret for både juleaften og 1. juledag var der travlt med en masse ting. :jul5:

Men imorgen skal jeg igang med motionen igen, og fortsætte med den gode, sunde mad :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen om et sundere liv, jeg er også lige gået igang igen for gud ve hvilken gang :whistling

Jeg håber det kommer til at gå godt for dig både med hensyn til kosten og motionen

:biglove

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen om et sundere liv, jeg er også lige gået igang igen for gud ve hvilken gang :whistling

Jeg håber det kommer til at gå godt for dig både med hensyn til kosten og motionen

:biglove

Mie

tak , jeg håber virkelig at jeg kan holde det den her gang. Har prøvet en del gange efterhånden, og på et eller andet tidspunkt går det bare i stå igen, og jeg kommer ikke videre :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

så kom vi ind i et nyt år, og jeg håber det blir året hvor min vægt får et ordentlig ryk nedad :) Jeg har god støtte fra min kæreste og min familie. Uden støtte fra dem, tror jeg ikke jeg kan.

Jeg er så småt ved at skære ned på cola og chips, som jo er mit store problem. Og i løbet af ugen skal jeg ned i en sportsbutik og ha købt mig et par gode løbesko, dem jeg har nu er ikke rigtige løbesko, så jeg risikere bare at ødelægge mine fødder og det kommer jeg jo ikke langt med :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt du er på vej i den rigtige retning, det er nok klogt at tage det i små bider og ikke gå amok fra start :goodluck

Og i øvrigt rigtigt godt nytår :balloon

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

:goodluck :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke med projektet :goodluck :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i ha hvor er i søde :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt når i skriver til mig, det er skønt at vide at man har støtte selvom man ikke kender alle :loveshower

Nu har jeg været igang i 15 dage (siger min ticker :) ) og jeg har ikke vejet mig endnu, for er faktisk lidt i tvivl hvor tid man skal gøre det. Hvor tit vejer i jer?

Har lavet et skema på min private computer med min vægt, også har jeg målt mine lår, min mave og mit bryst for at kunne følge med i hvor mange centimeter der ryger af undervejs :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal det handle om kosten :)

Det værste punkt for mig er frokosten, jeg kan ikke li at spise rugbrød, hvis jeg spiser det nogle dage i træk får jeg til sidst kvalme af det :/ Så jeg skal finde på nogle alternativer. Jeg kan heller ikke ret godt spise sammen med andre jeg ikke kender rigtig godt, det er lidt et problem når jeg er i skole, men de fleste dage har jeg så tidligt fri at jeg kan nøjes med noget frugt i løbet af dagen også spise noget når jeg kommer hjem.

Jeg ved bare ikk rigtigt hvad jeg kan spise. Har i nogle forslag?

Jeg kan rigtig godt li wok, så har eksperimenteret lidt med nogle forskellige grøntsager for at se hvad der gør sig godt i wok og hvad der ikke gør. Derudover plejer jeg at bruge ris eller pasta og for det meste kylling. Ved ikke rigtig hvad kød der ellers kan bruges, har en gang brugt oksekød i strimler, men det synes jeg ikke rigtig om.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nogle gange brugt oksefars i wok retter sammen med en masse grønt, pasta osv. For det ikke skal blive for tørt har jeg brugt lidt soya sovs i det også.

Mht. frokost så kan du også lave noget salat eller råkost med noget kylling til - jeg kan sikkert finde på mere, men det er hvad der lige popper op nu :glad

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du ikke lyst til at være med i taberdysten sammen med os andre ? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nogle gange brugt oksefars i wok retter sammen med en masse grønt, pasta osv. For det ikke skal blive for tørt har jeg brugt lidt soya sovs i det også.

Mht. frokost så kan du også lave noget salat eller råkost med noget kylling til - jeg kan sikkert finde på mere, men det er hvad der lige popper op nu :glad

Mie

det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over, at man kan bruge hakket kød :rolleyes men det skal da prøves :)

Jeg har også overvejet noget salat, der skal bare en masse grøntsager i, for at det mætter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du ikke lyst til at være med i taberdysten sammen med os andre ? :)

jo det vil jeg egentlig gerne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er knækbrød et hit :) Jeg har det som dig - det der med at spise med andre, er jeg ikke så kæmpe fan af <_<

Men knækbrød er nemt at spise alle steder :) Så får jeg en "tør" knækbrød (der findes mange gode slags!!) også grønsagsstænger :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er knækbrød et hit :) Jeg har det som dig - det der med at spise med andre, er jeg ikke så kæmpe fan af <_<

Men knækbrød er nemt at spise alle steder :) Så får jeg en "tør" knækbrød (der findes mange gode slags!!) også grønsagsstænger :)

det må jeg ud og kigge på :) skal jo bare finde et med masser fibre i så man bliver mæt af det :) også med noget frugt eller gulerødder bliver det ikk så tørt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps, og der er mange..

Jeg bruger meget de der miniknækbrød - med gulerod.. De er SÅ fantastiske.. Man køber en kasse, også er de i kassen i pakker med to og to - SÅ nemt!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER