Betty87

Fra æbleform til hvepsetalje!

107 indlæg i dette emne

Jubii.. Sad lige og regnede mit BMI ud.. Jeg er sørme gået fra svært overvægtig til overvægtig - mit BMI ligger nu på 29,5! Mit næste delmål er at komme ned at veje 75 kg (dvs mangler 5 kg endnu) og så er mit BMI på 27,5 - så er jeg sq tæt på at være normalvægtig! YAY!

Håber på at vægten fortsætter som den har gjort de sidste par uger, så kommer det jo til at gå nemt.. Men målet er at være under de 80 kg i næste uge!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag stod vægten på 80,6 kg, så har stået helt stille siden sidste uge! Den kommende uge må jeg hellere forsøge at stramme mig an ang maden! Det er bare skide svært, når man er midt i en flytteperiode!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det har stået lidt stille i ProjektSlank herhjemme, men det samme har vægten, så har heldigvis ikke taget det tabte på.. Vægten sagde her til morgen 80,9 kg! Jeg har nu bestemt mig for at jeg vil ned på de 75 kg og så derefter holde en lille pause, hvor jeg øver mig i at holde vægten!! Sidst jeg tabte mig meget gik det simpelthen for hurtigt og jeg kunne slet ikke holde den strenge diæt efterfølgende!! Men nu går jeg igang med langsomt at skulle tabe de 5,9 kg.. Så må vi jo se hvor lang tid det tager!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg meldt mig til taberdysten igen og nu skal der sq ske noget!!!!! Det bliver ikke så nemt de næste 2-3 mdr, men derefter flytter vi i bores hus og jeg kan så selv styre madindkøb! Men håber på jeg kan disciplinere mig selv, så der ryger lidt af de næste par mdr..

Heldigvis er der ved at være kommet meget styr på træningen - min træningsuge pr 1 januar ser således ud:

Mandag: 1 times pilates, 1 times styrketræning og 1 times zumba

Tirsdag: 1 times lang gåtur med en veninde

Onsdag: 1 times cirkeltræning

Så skal jeg senere have sat noget på om torsdagen og om lørdagen!! Dog varierer træningen lidt da mine arbejdsuger ikke er ens, så jeg må jo overholde det som er muligt!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg meldt mig til taberdysten igen og nu skal der sq ske noget!!!!! Det bliver ikke så nemt de næste 2-3 mdr, men derefter flytter vi i bores hus og jeg kan så selv styre madindkøb! Men håber på jeg kan disciplinere mig selv, så der ryger lidt af de næste par mdr..

Heldigvis er der ved at være kommet meget styr på træningen - min træningsuge pr 1 januar ser således ud:

Mandag: 1 times pilates, 1 times styrketræning og 1 times zumba

Tirsdag: 1 times lang gåtur med en veninde

Onsdag: 1 times cirkeltræning

Så skal jeg senere have sat noget på om torsdagen og om lørdagen!! Dog varierer træningen lidt da mine arbejdsuger ikke er ens, så jeg må jo overholde det som er muligt!!

Du er da også pænt aktiv :super Det skal nok gå - hepper på dig :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, men det har jeg også altid været i en eller anden forstand, så det er nu ikke så svært for mig! Jeg har selvfølgelig skruet intensiteten lidt op her i det nye år med en ekstra time om mandagen (hvilket startede i går og kan mærkes i dag)!! Ellers er planen jo at få gang i noget om torsdagen og om lørdagen, men nu starter vi lige med det her program!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER