Betty87

Fra æbleform til hvepsetalje!

107 indlæg i dette emne

Hvad siger vægten i dag? :glad

Del dette indlæg

Tak for interessen.. Jeg har i alt smidt 800g på en uge m,ed Nutrilett. Men spise også en is og pølser igår..

Jeg skal virkelig til at tænke mig om med min kost, sådan at når jeg får noget andet end Nutrilett, så skal det være sundt.. Så det er det jeg vil arbejde på fremover.. Det skal jo helst være en glidende overgang fra Nutrilett til sund kost..

Så lige nu står vægten på 81,0 kg.. Jeg har regnet ud, at hvis jeg smider gns 500g hver uge indtil jeg skal på ferie, så vejer jeg 77 kg når jeg skal afsted... Så det er mit minimum mål.. Og rigtig gerne 75 kg..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg startet op på Nutrilett efter en weekend med bryllup, konfirmation og klassereunion.. Men hold da op, hvor kom jeg til at tænke i weekenden.. Hvorfor er det, at alt maden som serveres til disse fester altid skal være så usundt - masser af kartofler og sovs og kagebordet er enormt.. Og masser af retter. Det er sq da ikke nemt..

Nå men jeg håber da at jeg kan se noget på vægten efter denne weekend!! Håber bare på et par 100g - så er jeg tilfreds..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejedag - minus 300g!

Hoppede lidt ænstelig på vægten imorges, da jeg i weekenden bar har givet den gas med alt hvad der er usundt og ingen Nutrilett.. Men da jeg så vejer mig står der 80,8 kg!!! YAY! Nu er der ikke længe til at jeg skifter det foreste ciffer!! Uhh det glæder jeg mig bare helt vildt til.

Heldigvis har jeg ikke de vilde usunde planer for denne uge; skal ud at spise sushi på torsdag og ellers skal jeg være sammen med nogle veninder om eftermiddagen lørdag og søndag! Men det plejer ikke at byde på det helt vildt usunde!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er flot du ikke har taget på efter sådan en weekend :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak, Brineh!! Er egentlig også ret stolt.. spiste også en masse salat og knap så meget dessert til festerne..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået styr på ugen træning:

Mandag: zumba

Tirsdag: zumba

Onsdag; cirkeltræning

Torsdag: mave/balle/lår

Fredag: Fri

Lørdag: zumba

Søndag: Fri

Ja jeg er blevet bidt af en gal zumbagris! Når man først er startet er det ikke til at få stoppet igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh kan godt forstå du er blevet glad for zumba. Jeg elsker også at ryste måsen til glad musik og danse rundt. Jeg både underviser og danser hos andre.

Tillykke med 3. pladsen

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er fantastisk.. Glæder mig til hver eneste time.. Og det er vel det som skal til for at holde fast i træningen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så hoppede jeg på vægten imorges og der er da røget yderligere 200g på en uge!! Så sålænge det går nedad så er jeg tilfreds.. Jeg kan efterhånden mærke at jeg har fået mere energi pga. træningen og konditionen er ihvertfald blevet meget bedre. Men nu træner jeg jo også 4 gange i ugen, så det ville da være mærkeligt hvis ikke det blev bedre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så hoppede jeg på vægten imorges og der er da røget yderligere 200g på en uge!! Så sålænge det går nedad så er jeg tilfreds.. Jeg kan efterhånden mærke at jeg har fået mere energi pga. træningen og konditionen er ihvertfald blevet meget bedre. Men nu træner jeg jo også 4 gange i ugen, så det ville da være mærkeligt hvis ikke det blev bedre ;)

Uuh dejligt at høre du er så aktiv :respekt

Jeg ville hive målebåndet frem hvis jeg var dig, og måle Hofte, talje, lår og overarme en gang om ugen.

Muskler vejer det dobbelte af fedt - Så selvom vægten ikke viser den store nedtur, så kan det altså ses i cm!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg måler mig ca 1 gang i måneden.. Der sker ikke helt nok på en uge i mine øjne ift målebåndet..

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg måler mig ca 1 gang i måneden.. Der sker ikke helt nok på en uge i mine øjne ift målebåndet..

Hvad så, når du måler en gang om måneden - er resultatet så ikke vildt motiverende :loveshower ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad så, når du måler en gang om måneden - er resultatet så ikke vildt motiverende :loveshower ?

Jo!! Har smidt en del cm de sidste par måneder!! Kan ikke lige huske hvor mange, men det er skønt!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige været på vægten her til morgen - den stod på 81,7 kg - så helt skidt er det jo ikke trods travlhed og dårlig kost...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan går det med vægten søde Betty? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er netop lige kommet hjem fra ferie.. Og det kan helt sikkert ses på vægten.. Hopper på den imorgen tidlig og så er det ellers den slanke kurs der er lagt.. Nu kommer der ikke noget foreløbigt, som kan hindre det!

Men jeg har det godt, tak :kram

Jeg vil gerne være med igen tirsdag!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så hoppede jeg lige på tirsdagsvægten i dag og vægten siger 83,1 kg her efter ferien - så har i princippet kun taget 1,4 kg siden midt juni.. Og har været på en all-inclusive-ferie i 14 dage.. Så er da egentlig ret stolt..

Nå men jeg har besluttet mig for at mit første mål er at komme under de 80 kg (dvs. 79,9 kg) inden jeg skal til undersøgelse ved lægen engang i slutningen af august (alt efter hvordan mine cyklusser arter sig).. Grunden til at jeg vil under de 80 kg er, at så har jeg en bmi på 29,37 og dermed kun en definition som overvægtig og ikke som svært overvægtig, som min bmi lyder på nu :(

Så lige nu er målet at jeg på ca. 5 uger skal smide minimum 3,2 kg.. Hvilket jeg egentlig godt tror jeg kan - i næste uge kommer jeg igang med træningen igen. Desværre har mit motionscenter droslet ned for holdene pga sommerferie, så mange af de hold jeg tidligere har gået på ikke er igang endnu.. Men så må jeg jo bare ud at løbe og vægttræne lidt selv!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

En langsom opstart, men der er da sket lidt.. Vægten sagde i dag 82,7, så der er smidt 400 g siden sidst.. Sålænge det går nedad er jeg tilfreds!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vægten i denne uge har ikke helt samarbejdet med mig ;) Jeg har ikke haft mulighed for at træne - og får det heller ikke i denne uge, så er lidt bekymret!! Men håber på at jeg via kosten kan gøre noget i den kommende uge! Nu skal jeg virkelig tage mig sammen!

Vægten sagde 82,8 kg, så jeg har taget 100g på!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne uge er det gået lidt bedre.. Kan være det har hjulpet, at arbejdet i huset er begyndt!?

Men vægten i den her uge siger 82,2 kg, så har smidt 600g siden sidst!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Al bevægelse er jo en form for motion - man behøver ikke altid svede i træningscenteret for at det kan ses :)

Hepper på du når at komme under de 80 kg :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag sagde vægten 81,6 kg, så har smidt endnu 600g på en uge :glad

Så nu mangler jeg kun 1,7 kg (og gerne mere) inden d. 31/8, hvor jeg har min lægetid!! Så jeg har 16 dage til det - 800-900g pr uge kan jo godt lade sig gøre.. Så nu skal der virkeligt gnaves nogle grøntsager!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I dag stod vægten sørme på 80,6 kg - så har smidt et kilo siden sidste uge.. Fatter det faktisk ikke, da jeg synes jeg har levet ret usundt (kan slet ikke spise normalt i mine mensperioder!!)

Men ikke desto mindre er det da fantastisk - jeg mangler derfor kun min 700g inden fredag i næste uge, hvor jeg har min lægetid! :glad

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER