Oprettet December 20, 2011 Hej alle! Jeg har nu taget beslutningen om at de ekstra kilo skal væk og vil derfor lave en tråd herinde! Har derfor nogle spørgsmål til jer tråd-eksperter: Hvordan laver i overskrifter og derved henvisninger på den første side til emner, som er senere i tråden? Har i andre gode tips til at lave en god trås, så bring 'em on!! Mvh Betty87 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Hej alle! Jeg har nu taget beslutningen om at de ekstra kilo skal væk og vil derfor lave en tråd herinde! Har derfor nogle spørgsmål til jer tråd-eksperter: Hvordan laver i overskrifter og derved henvisninger på den første side til emner, som er senere i tråden? Har i andre gode tips til at lave en god trås, så bring 'em on!! Mvh Betty87 Oppe i hjørter står der fx #1 - det trykker du på, så kommer linket frem :) Det kopiere du.. Og så går du så ind i fx det første emne i tråden du har lavet og vælger rediger (Fuld editor/redigering) eller hvad den nu hedder. Her kan du så igen vælge "indsæt link" som er sådan et lille link ikon(ved siden af smilyerne).. Der kopiere du adressen ind, og vælge hvad du vil kalde det :) Er ikke så god til at forklare, men håber du forstod noget af det... Du kan jo så vælge at markere dem og lave farve på osv - de valgmuligheder er der øverst i "besvarelsen", og dem skal man bare lege lidt med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Ok super... Så vil jeg lige snuse rundt i de andres tråde og blive lidt inspireret.. Og bare vent og se - én af de næste dage kommer der en tråd fra mig.. Mange tak for hjælpen.. Andre der har gode tips til min kommende tråd, er mere end velkommen med ideer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Hvordan henviser man så i ens signatur til tråden?? Altså laver et link.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites