Oprettet November 26, 2010 Hvor meget er grad forskellen på et termometer til og en til numsen??? Måler den til øret ikke en grad mindre end numsen?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 0,5 grad skal du lægge til. Den mest korrekte temperatur måles i røveren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Ja det er rigtigt. Ved godt at numsen er mest præcis, men har kun et termometer til øret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Jeg tjekkede da jeg var syg sidst og der var ca. 0,5 i forskel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Jeg tjekkede da jeg var syg sidst og der var ca. 0,5 i forskel Jeg ser sådan et billede for mig, hvor du sidder med snotpapir ud af begge næsebor, et termometer i øret og et i rumpen - det er ikke et pænt syn :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Jeg ser sådan et billede for mig, hvor du sidder med snotpapir ud af begge næsebor, et termometer i øret og et i rumpen - det er ikke et pænt syn :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 På Emil kan der godt være op til en hel grad til forskel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Jeg ser sådan et billede for mig, hvor du sidder med snotpapir ud af begge næsebor, et termometer i øret og et i rumpen - det er ikke et pænt syn :lolhit EJ Ki ssshh!! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Jeg ser sådan et billede for mig, hvor du sidder med snotpapir ud af begge næsebor, et termometer i øret og et i rumpen - det er ikke et pænt syn :lolhit Hahahaha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Vi lavede et par tests, da vi fik vores øretermometer. Det viser sig, at vi skal lægge 0,5 grader til øretermometret i forhold til i numsen. Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites