Verdier

Hormoner..

9 indlæg i dette emne

Synes efterhånden jeg er ret "pivet".. Har så nemt til tårer.. Selv nyhederne kan få lidt tårer frem en gang imellem.. Igår stortuede jeg til Voice på tv2..

Det skal så siges, at min kære kæreste tror han er sympati gravid, for der skal heller ingen ting til han bliver rørt og har brug for at holde tårene tilbage (han er normalt en lidt hård nysertongue.gif)

Del dette indlæg

Hormoner, let til tårer, åh ja, jeg kan hylde over reklamer.

Det værste er mit humør. Jeg svinger helt vildt. Der skal ikke ret meget til så ryger jeg i det røde felt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nøjagtig.. Har også sagt til min omgangs kreds at de altså ikke skal tage alt det jeg siger så nært..

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhh jaa.. den klub kan jeg godt melde mig ind i. Jeg tuder også over det mindste. :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes også jeg meget værre end idste graviditet.. den er helt gal med mig.. Gad vide om årstiden og hormoner bare tilammen gør det værre... :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Let til tårer JA TAK :rolleyes

Men det fik jeg allerede da jeg ventede Laura, men jeg skal love for, at tårerne kommer som ingenting og af ingenting :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nøjagtig.. Har også sagt til min omgangs kreds at de altså ikke skal tage alt det jeg siger så nært..

Bare ikke altid så let når man er pædagog. Jeg arbejder med sent hjerneskadede, kræver stor tålmodighed. Ikke altid jeg har det. Så nogen gange må jeg bare gå.

Jørgen får også humøret at føle , engang i mellem. Stakkels ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare ikke altid så let når man er pædagog. Jeg arbejder med sent hjerneskadede, kræver stor tålmodighed. Ikke altid jeg har det. Så nogen gange må jeg bare gå.

Jørgen får også humøret at føle , engang i mellem. Stakkels ham.

Kender det.. Arbejder med behandlingskrævende anbragte børn, på en døginstitution, og puha, nogle tager jeg bare tingene for nært - det har jeg aldrig gjort før.. Føler mig rimelig proffessionel i mit arbejde, men nogle dage fanger de mig lige i et svagt sekund

Del dette indlæg

Annonce ♥

er ofte ved at tude over de mest banale ting, som reklamer, mad programmer og indkøbslisten, men sådan var det også sidstegang

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER