Oprettet December 16, 2011 Eij hvor er min incredible s mongol irriterende :angry Opdaterede den i torsdags og nu gider den pludselig ikke gå på nettet via WI-FI... Er der nogle kloge bud på hvad der kan være galt??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Kan det være fordi, den har glemt adgangspunktet eller koden til netværket? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Kan det være fordi, den har glemt adgangspunktet eller koden til netværket? Genstartede routeren og tlf. Det virkede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Genstartede routeren og tlf. Det virkede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Jeg har så et andet problem med min Incredible S, jeg kan ikke "lægge" den ned, når jeg skal SMS'e, og det er mega belastende ikke at kunne bruge tommelfingrene som normalt. Nogen der har prøvet det, jeg har haft batteriet ude flere gange, jeg er bange for, at den skal til rep <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Den går simpelthen ud, når du lægger den ned? Det har jeg ikke prøvet, men jeg tænker at det er en løs forbindelse i telefonen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Den går simpelthen ud, når du lægger den ned? Det har jeg ikke prøvet, men jeg tænker at det er en løs forbindelse i telefonen... Nej den går ikke ud, men den lægger sig ikke ned, så man kan sidde med den vandret og sms'e. Så jeg skal sidde med den på højkant og bruge den ene pegefinger <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Ahhh... Så tastaturet lægger sig ikke ned? Det kan man indstille et eller andet sted. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Ahhh... Så tastaturet lægger sig ikke ned? Det kan man indstille et eller andet sted. :) Præcis det er tastaturet der ikke lægger sig ned. Jeg kan ik' hitte ud af det :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Præcis det er tastaturet der ikke lægger sig ned. Jeg kan ik' hitte ud af det :numse Trælst Hmm... Er det altid den ikke har gjort det? Man kan altså indstille det et eller andet sted, men jeg kan ikke lige huske hvor... Jeg kan rigtig godt lide Android, men deres indstillinger er lidt svære at finde rundt i... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Måske kan dette link hjælpe? Klik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Måske kan dette link hjælpe? Klik NINA DU ER MIN HELTINDE :loveshower :loveshower Jeg har haft lavet en opdatering på telefonen, og den må i den forbindelse været gået i "default" mode, så jeg skulle ind og aktivere det. TAK :jul13: :jul13: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 NINA DU ER MIN HELTINDE :loveshower :loveshower Jeg har haft lavet en opdatering på telefonen, og den må i den forbindelse været gået i "default" mode, så jeg skulle ind og aktivere det. TAK :jul13: :jul13: Altid til tjeneste ;) Det er jo min opgave som heltinde at hjælpe mennesker i nød Del dette indlæg Link to post Share on other sites