Oprettet December 15, 2011 Så er der vidst ikke så meget andet at sige til det... ;) Ogdet tæller ikke hvis I allerede ved det fra andre steder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Jamen så gider jeg ik gætte ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 :o hader hemmeligheder.. :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Er du gravid? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Siger du det hvis der er en der gætter det :P ? Håber du er gravid :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Skal nok sige det hvis det bliver gættet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Skal du giftes eller er blevet forlovet?? Nyt job?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Skal du giftes? Har du vundet i lotto? Købe hus? Kommet ind på drømmeuddannelsen? Fået drømmejobbet? Skal du på tv? (Jeg er nyyyyyyyyyyyyyyyyysgerrig :whistling ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 hihihih... I multi gætter... kan fortælle jer at I har gættet det... Hvad tror I så mest på...? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Jeg tror du skal giiiiiiiiiiiiiiiiiiiftes! :loveshower :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Du skal giftes - Eller er gravid :loveshower Tror mest på du skal giftes (Altså er blevet forlovet) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Den er god nok piger... Skal giftes... og endda MEGET snart ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Den er god nok piger... Skal giftes... og endda MEGET snart ;) Tillykke hvor fantastisk :loveshower Hvor er det bare skønt - du fortjener det virkelig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Ih tillykke Trine :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 TILLYKKE!!! :loveshower :loveshower :loveshower Hvornår er meget snart? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 TILLYKKE :loveshower Tak :) Tillykke hvor fantastisk :loveshower Hvor er det bare skønt - du fortjener det virkelig :kiss Tak søde... Ja du har jo som en af de få herinde fra (eneste tror jeg faktisk) mødt ham... Synes jo han er en fangst ;) Ih tillykke Trine :loveshower :loveshower :loveshower Årh tak søde :) Og ilm forresten ;) TILLYKKE!!! :loveshower :loveshower :loveshower Hvornår er meget snart? :) Tak tak tak... Ja hvornår må jo så være det næste gæt I skal igang med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Tak søde... Ja du har jo som en af de få herinde fra (eneste tror jeg faktisk) mødt ham... Synes jo han er en fangst ;) Det er han da også - du har fundet en rigtig god mand ;) Bare at se den måde, han kan kigge på dig :loveshower True love :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Tillykke!!! Skal i giftes til jul eller nytår?? :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Det er han da også - du har fundet en rigtig god mand ;) Bare at se den måde, han kan kigge på dig :loveshower True love :loveyou Åååååårh hvor er du sød... Men er så rart at føle at andre kan se det... Men ja han kan bare lyse op i mit selskab og så føler je at jeg lyser endnu mere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Tillykke!!! Skal i giftes til jul eller nytår?? :biglove tror til nytår :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Altså Stinna og jeg mødte jer da i Fredericia :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Tillykke dejlig nyhed :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Fortæææææl! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Tillykke med det jeg kender et udmærket bryllupssite :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites