Nitzen1987

Så fik jeg overstået mit 1. jordemoderbesøg :-)

10 indlæg i dette emne

Så har jeg været til mit 1. jordemoderbesøg :) En rigtig god oplevelse - dog var det ikke min egen jordemoder, da hun har ferie... Men stadig en god oplevelse :) Der skete ikke det vilde, andet end at jordemoderen udfyldte nogle papirer og jeg fik nogle med hjem som jeg skal udfylde + en masse brochurer om bl.a. amning... Jordemoderen mærkede også efter min livmoder, der lå præcis som den skulle.... Efterfølgende satte hun doppleren på, så vi kunne høre hjerteslag :kuller nøj hvor var det en rar lyd :wub Til sidst tjekkede hun min urinprøve - den var nøjagtig som den skal være... Inden jeg gik fik jeg en tid til mit næste jordemoderbesøg, der bliver d. 21. marts, så der er jo laaaang tid til.... :)

Jordemoderen sagde i øvrigt, at jeg nok vil begynde at mærke liv om 2-4 uger,så jeg er spændt på om hun får ret :)

Del dette indlæg

Ja, jeg var jo afsted i tirsdags. Jeg er da så misundelig. Øv øv. Jeg fik ingenting at høre eller blev mærket på. Heller ingen urinprøve. Så mærkeligt.

Men dejligt, at du havde en dejlig oplevelse. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg var jo afsted i tirsdags. Jeg er da så misundelig. Øv øv. Jeg fik ingenting at høre eller blev mærket på. Heller ingen urinprøve. Så mærkeligt.

Men dejligt, at du havde en dejlig oplevelse. :loveshower

ej hvor mærkeligt - det er åbenbart forskelligt fra jordemoder til jordemoder... Jeg er i hvert fald vældig tilfreds med mit 1. Jordemoderbesøg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor langt er i henne ? Jeg har ikke engang fået brev fra dem, er jeg den eneste?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke dejligt med hjertelyd.. det er nu fantastisk :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor langt er i henne ? Jeg har ikke engang fået brev fra dem, er jeg den eneste?

Jeg 16 uger henne i morgen... fik brev ca, to uger før jeg skulle til jordemoder...

Del dette indlæg

Annonce ♥

perlemor, måske skulle du ringe ? Jeg fik af vide første gang jeg ringede at hun ville sende brevet samme dag eller dagen efter, en uge efter havde jeg stadig intet hørt ( det var den 12) ringede igen, de havde sendt brevet den 6, og jeg havde tid den 16, så ret glad for jeg ringede.. Det er "forsvundet" i posten

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok ser lige om jeg hører noget i næste uge, er kun i 13 uge, ellers ringer jeg til dem. Tak for hjælpen og dejligt at høre du havde en go oplevelse.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok ser lige om jeg hører noget i næste uge, er kun i 13 uge, ellers ringer jeg til dem. Tak for hjælpen og dejligt at høre du havde en go oplevelse.

Jeg ska først afsted i uge 19 - fik først brev for en uge siden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor mærkeligt - det er åbenbart forskelligt fra jordemoder til jordemoder... Jeg er i hvert fald vældig tilfreds med mit 1. Jordemoderbesøg :)

Vi har snakket om at vi skal have ringet derop. De ting hun skrev ned, det skrev hun ikke i vandre journalen. Så kunne jeg jo også nævne at jeg ikke fik tjekket noget af de andre ting .

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER