Oprettet December 14, 2011 Jeg er ved at lave indkøbsseddel til fest i weekenden. Jeg skal lave lidt pizza, og har en del revet chedderost. Kan jeg bruge til til pizzaerne? Eller skal det være mozzarella? - Jeps, jeg er total ostespasser! :rolleyes Pizzaerne er primært beregnet til børnene... Så det skal ikke være alt for eksperimentelt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Jeg bruger selv mozeralla, fordi det bliver lidt mere flydende og bare smager MUMS.. men hvis IKKE jeg bruger mozeralla - så bruger jeg cheddar :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Cheddar smager godt på pizza. Det kan du sagtens bruge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Super, tak for hjælpen :) :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Ikke ifoelge italienerne, men altsaa... nu er det saa til danske boern, saa det vil jeg sige er ok :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites