Miss_matilde

ELSKER når folk indser de har været liiiidt "fjollede"

17 indlæg i dette emne

Som nogen måske læste den anden dag... så var min mand et STORT fjols i søndags... Vi skulle søndag have svigerfar + kæreste+ hendes datter+ svigerinde+ hendes forlovede+mandens farmor - til julefrokost.. så der skulle laves mad, dækkes bord osv...

Lørdag havde han pludselig lavet en aftale med en kammerat der skulle komme forbi og drikke rødvin... Det var skam os meget hyggeligt.. og da jeg gik i seng kl lidt i 3 - sad de stadig og drak øl.. og jeg sagde til H - at nu skulle de holde det til ÉN øl mere...

En time senere valgte de så ENDELIG og gå i seng.. og jeg havde da lagt øre til at de havde drukket yderlig øl.

(Og fandt ud af igår at kammeraten så os lige har købt musik på itunes på min computer for 118 kr :angry )

Gæt hvordan det var og få nogen op søndag morgen... H væltede ud for og kramme toilettet - mens han kammerat satte sig på H's dyne.. (og der lå jeg under min.. uden en trevl og ikke kunne komme op... :rolleyes )

Nå men jeg kom op.. skovlede en skål havregryn ind - mens manden lå og kiggede på mig som om jeg var sindsyg..

Gik i gang med at lave mad... og sagde hans opgave var at lave flæskestegen! Han fik da os sat stegen i ovnen - med 10 løb-ud-og-kramme-toilettet-pauser..

Det skal siges der er INGEN medlidenhed fra mig... huskede ham på vi skulle have gæster dagen efter - så må han være mand nok til at styre sin brændert! ^_^

Jeg fik affodret kammeraten med rugbrød - dækket bord - sent kammeraten hjem, lavet alt muligt mad.. og efter og have råbt til manden ang. stegen - satte jeg et termometer i og hev den ud da det var tid. Løb ud og tog et bad - en kjole på og noget hurtigt makeup (glemte at tage sokker på ;))

Og så ringede det på døren. Manden var da oppe og stå.

Vi spiste en lækker frokost... dog med manden der løb hvert 10 minut. Familien grinte noget af ham.... Det gjorde jeg dog IKKE! <_<

Idag da vi så er i plantecenteret for og købe det sidste til dekorationer (det var påtvunget at tage med mig... :P ).. ja falder jeg over den SMUKKESTE engle.... (er heeeeelt vild med engle)!

Sætter den dog pænt på plads igen - da jeg udemærket ved at manden ikke "bare" syntes om at købe sådanne ting.. Men straks siger han: "Du må gerne få den skat... som tak for alt hjælpen i søndags...!" :wub Så nu er konen MEGET glad.. og slet slet ikke sur mere..... Skal i se den??

post-259-075121400 1290720280_thumb.jpg

Del dette indlæg

åårh hvor er han sød og hvor er DU sød!!!! Helt vildt tålmodig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manglede da også bare, når han nu har sådan en engel som kone ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smuk engel ;)

Hvor dejligt han gav lidt efter den brøler i søndags..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja han er sørme heldig han har dig, manden din! Gud skal vide at den ikke var gået med Morten herhjemme! Men hvor er den din den engel!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den flot :) men det manglede da også bare, når han var sådan en klovn i søndags :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velfortjent! :)

Hvor er den flot!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den fin :loveshower

Det er altid rart at få en "kvaje-gave"- bare man ikke selv skal gi :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower Ejj hvor er den flot :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower Hvor sødt....Godt han indså sin fejl :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:7himmel Ja er han ikke bare dejlig....?!

Og ja kvaje gaver er da helt sikkert det fedeste når man MODTAGER dem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det sødt, at du bliver så glad :kram2

Det er så dejligt, når man så også godtager "undskyldningen" og alt negativitet forsvinder :loveshower

Det kunne jeg godt lære af- jeg kan vist godt være "pige-sur" ret længe. Men jeg får altså heller ingen kvajegaver :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det sødt, at du bliver så glad :kram2

Det er så dejligt, når man så også godtager "undskyldningen" og alt negativitet forsvinder :loveshower

Det kunne jeg godt lære af- jeg kan vist godt være "pige-sur" ret længe. Men jeg får altså heller ingen kvajegaver :lol

:rolleyes

Hvis jeg skulle være pigesur længe på den mand - så ville jeg jo have et trælst liv.. ;)

Jeg er ikke en person der gider at have negativitet tæt på mig.. og jeg HADER og være sur...

Så han er hurtigt tilgivet.. for han gør sgi meget for - og har ALTID gjort det :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes

Hvis jeg skulle være pigesur længe på den mand - så ville jeg jo have et trælst liv.. ;)

Jeg er ikke en person der gider at have negativitet tæt på mig.. og jeg HADER og være sur...

Så han er hurtigt tilgivet.. for han gør sgi meget for - og har ALTID gjort det :biglove

Jamen du har meget ret :)

Jeg synes bare at jeg har oplevet noget lignende TEMEMLIG mange gange ;)

Jeg bliver til gengæld SUUUPER effektiv med rengøring, når jeg er pigesur :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen du har meget ret :)

Jeg synes bare at jeg har oplevet noget lignende TEMEMLIG mange gange ;)

Jeg bliver til gengæld SUUUPER effektiv med rengøring, når jeg er pigesur :lol

Hmm det anført i rødt kender jeg godt.. speciel hvis der ikke er andre steder jeg kan "flygte" hen... for gider ikke og spilde min tid på og stå og råbe af hinanden grundet raseri...

Jeg skal lige køle af (evt. tude som den hormonella kvinde jeg er) og så snakker vi om tingene...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER