Oprettet December 13, 2011 I dag blev det endelig Lucia og nøj hvor har Katrine glædet sig. For de sidste 3 uger har vi øvet både herhjemme og nede i børnehaven. Og det gik bare sååååå fint i dag, Her er et lille billede fra i dag, Har jeres unger også gået Lucia i dag? Det sjove er, at ved vi har øvet så meget så har Sofie lært en del af sangen og får og skråler med på den. Så hun er helt klar til det er hendes tur om 2 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Ja Leo har også gået Lucia i dag. Han var så det eneste barn, som ikke var i lucia dragt eller nissedragt. Han vil simpelthen ikke klædes ud - ikke så meget som en nissehue kan jeg presse ned over ham. Så vi tvinger ham selvfølgelig ikke, men de andre forældre har nok tænkt, at vi er nogle sløje forældre, der ikke gider købe en nissedragt til vores søn :rolleyes Men de gik i optog og de sang mange søde julesange i morges. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Jeg var lærervikar ude på en skole i går og så også 3. klasserne gå :) var så sødt. Har jeg savnet at se de sidste par år. Lucia høre sig ligesom bare til julen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Hvor er de fine :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Vi var til lucia optog nede i børnehaven i fredags...Knægten havde også gået og øvet sig i nogen dage, så han glædede sig virkelig meget... Og de var så fine... Og hold da op hvor var han stolt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Min store søn gik i går, og han var bare så dygtig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Jeg gik selv lucia i går :D De øvrige ansatte på afdelingen havde joket med at elever og studerende skulle gå luciaoptog til morgenmødet, så vi tog røven på dem allesammen og gjorde det. Et meget beskedent optog bestående af to lægesekretærelever og fire radiografstuderende - her af to mænd. Og nu ser det vist ud til vi kommer i regionsens nyhedsblad. Haha :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites