ki schou

Hvilken bog læser du lige nu?

10 indlæg i dette emne

Jeg læser Henning Mankell: Kineseren. Det er en svensk krimiforfatter, der har skrevet Wallander serien, hvis det siger jer noget. Den er spændende :o

Og så har jeg netop købt den 7. i serien fra Camilla Läckberg: Fyrvaktaren - jeg kender ikke den danske titel, jeg læser de fleste af mine bøger på svensk, da jeg køber dem herovre hinsidan hvor jeg bor.

Jeg kan rigtig godt lide krimier, og når det skal være sjovt og nemt så kan jeg rigtig godt lide Marian Keys (kendt bl.a. for Sushi for nybegyndere), har alle hendes bøger tror jeg :rolleyes

Hvad læser du?

Del dette indlæg

Er ved at tygge mig gennem en god gammel Stephen King kending...

Det er nok ikke det mest moderne valg, (eller moderigtige for den sags skyld ;))Men kan altså bare læse hans bøger igen og igen...

Lige nu er det "Knogler" der står for skud...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har slet slet slet ikke tid til at læse... sidst jeg læste var på sommerferien. Det var bogen: Fængslende venskaber.. som var VILDT god.

Bogen inden dag må have været: Fra pæn pige til powerprinsesse :)

I gode perioder hører jeg lydbog i bilen. og har der været ved at høre: Camilla Läckberg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

L. J. Smith - Vampire Diaries, Genforening.

Ja er til de der vampyr historier, har læst Twilight et par gange (eller flere) og har nu kastet mig over Vampire Diaries, mangler lige at købe de 2 sidste bøger som næsten lige er udkommet, og derefter står den på true Blood.

Ellers har jeg en wc bog, Dan Brown, Engle og dæmoner, elsker hans bøger, så har da lige en stak af dem også. Stephen King er også en forfatter der har fået plads på mine reoler, har bare ikke så mange af hans bøger endnu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læser Henning Mankell: Kineseren. Det er en svensk krimiforfatter, der har skrevet Wallander serien, hvis det siger jer noget. Den er spændende :o

Og så har jeg netop købt den 7. i serien fra Camilla Läckberg: Fyrvaktaren - jeg kender ikke den danske titel, jeg læser de fleste af mine bøger på svensk, da jeg køber dem herovre hinsidan hvor jeg bor.

Jeg kan rigtig godt lide krimier, og når det skal være sjovt og nemt så kan jeg rigtig godt lide Marian Keys (kendt bl.a. for Sushi for nybegyndere), har alle hendes bøger tror jeg :rolleyes

Hvad læser du?

Jeg er SÅ dårlig til svensk ellers havde jeg købt dem på svensk også.. så lige nu må vi her i DK bare vente.. fyrmesteren skal vi vente på til slutningen af Marts med... men jeg glæder mig.. elsker hendes bøger

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læser bogen om medier :P :P Ikke af egen fri vilje, men det er en studiebog..

Jeg går meget snart igang med Stieg Larssons trilogi ;) ;) Og efter det nupper jeg Ringenes herre trilogien, men der er nok længe til ^_^ ^_^

Har lige læst Mit liv af Bill Clinton - fantastisk bog..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læser bogen om medier :P :P Ikke af egen fri vilje, men det er en studiebog..

Jeg går meget snart igang med Stieg Larssons trilogi ;) ;) Og efter det nupper jeg Ringenes herre trilogien, men der er nok længe til ^_^ ^_^

Har lige læst Mit liv af Bill Clinton - fantastisk bog..

Den købte Martin også for et stykke tid siden, jeg har væddet med ham at han aldrig aldrig bliver færdig med den, og indtil videre ser det ud til, at jeg får ret, tror han har læst 10 sider siden han købte den for 3 år siden :P

Stieg Larsson er super spændende - glæd dig. Ja det er Ringenes herre også men på en anden måde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også i gang med Stieg Larsson triologien, og som sidste gang jeg læste den, sluger jeg den til mig...

Efter det tror jeg den kommer til at stå på en del studiebøger men håber da at kunne få tid til at læse lidt skønlitteratur også...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også på Läckberg bølgen .. Får desværre ikke læst så meget som jeg gerne ville.. men har de 3 første af hendes (Isprinsessen, Prædikanten og Stenhuggeren) og er godt i gang med nr. 2 (Prædikanten) .. Men.. det er som om hun når at skrive nye hurtigere end jeg får dem læst ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når jeg er færdig med at pudse næse og får bevæget mig ud i snevejret så ligger 'Smagen af Fjälbacka' og venter oppe på biblioteket.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER