Besvaret November 25, 2010 Mig - meget meget trætte mig - man må jo skynde sig at knalde brikker når lejligheden byder sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Åhh de er bare SÅÅÅ lækre dine unger :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Dejlige billeder - det er nogle skønne unger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Sikke nogle kønne børn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Skønne unger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Søde billeder! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Sikke kønne og dejlige børn du har :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Wauw nogle kønne unger - og lækker hund! :) Sikke nogle øjne Louie har!! :kuller Elsker det billede hvor de ligger og sover sammen :) Søskendekærlighed :) Og det glimt han har i øjet hvor i ligger på madrassen og sover :D Det første af dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Wauw nogle kønne unger - og lækker hund! :) Sikke nogle øjne Louie har!! :kuller Elsker det billede hvor de ligger og sover sammen :) Søskendekærlighed :) Og det glimt han har i øjet hvor i ligger på madrassen og sover :D Det første af dem :) Tak Og det er temmelig svært at tage bilelder hvor den hund IKKE er på - den ligger simpelthen altid (og sover) ved siden af hvor ungerne er - måske fordi der altid falder noget spiseligt af :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Lækre unger - og Louie har bare nogle bedårende øjne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Sikke nogle skønne unger du har :biglove :biglove Går det bedre med Louie??? :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :loveshower :loveshower hvor er de skønne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 dejlig billeder af nogle skønne unger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Skønne billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Jeg syntes at børnenes mor er top nice ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Jeg syntes at børnenes mor er top nice ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites