LHL

Vinterjakke

6 indlæg i dette emne

Jeg kan efterhånden ikke længere være i min skijakke, min normale vinterjakke har jeg for længst lagt på hylden, men min skivinterjakke er nu også begyndt at blive et problem.

Jeg har forsøgt at finde et alternativ, men synes ikke rigtig jeg har fundet den gode løsning. Jeg vil rigtig gerne have en, da der jo stadig er langt til marts og vinteren jo først kommer...

Hvad gør i??? Hvor køber eller har i købt vinterjakke der kan rumme strutmaven..????

Del dette indlæg

Lige på besøg.

Jeg havde også problemer med at finde en, da mange bare ligner et telt. Fandt min i HogM til 400 kr en dyne jakke der former sig efter mavens størrelse. Tog den i brug allerede i oktober og den passer stadig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også med nød og næppe lukke min jakke... mest fordi jeg bruger den kun om morgen/eftermiddag, havde den skulle bruges om aften hvor jeg størst havde jeg nok allerede haft et problem..

Jeg tror bare jeg stjæler en af mandens jakker i de måneder der nu går ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt en brugt fra Mamalicous til 200 kr. Jeg er dog ikke begyndt at bruge den endnu, da jeg stadig lige kan passe min gamle dunjakke og den er lige en del varmere. Bliver nok nødt til at tage ekstra varme trøjer på under den nye ventejakke for at kunne holde varmen fortsat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan nu ikke lukke min jakke mere.. Så overvejer lidt at købe en ny. Meeen syns også det er lidt fjollede penge når det drejer sig om 2-3 mdr. Så måske det må blive en vinter med åben jakke og så en ekstra tyk trøje :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan stadig passe min vinterjakke, men knaplukningen er jeg nødt til at skjule med et stort tørklæde, for den sidder ikke så pænt længere, som den har gjort :whistling Men jeg har lige købt en lækker poncho fra Samsøe, hvor der kan stoppes masser af tykke trøjer under efter behov. Og der er i hvert fald masser af plads til strutmaven :gravid :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER