Guest

Matas webshop, har i brugt den?

9 indlæg i dette emne

For jeg har bestilte en del til julegaver der, og har modtaget en seddel fra posten, om at min pakke er kommet. Jeg henter pakken for at finde ud af, at jeg kun har modtaget 1 af de bestilte ting. Men på fakturen står der som om jeg i pakken har modtaget alle de bestilte varer.

Har i prøvet at bestille gennem deres webshop, og oplevet lignende eller hvordan???

Del dette indlæg

For jeg har bestilte en del til julegaver der, og har modtaget en seddel fra posten, om at min pakke er kommet. Jeg henter pakken for at finde ud af, at jeg kun har modtaget 1 af de bestilte ting. Men på fakturen står der som om jeg i pakken har modtaget alle de bestilte varer.

Har i prøvet at bestille gennem deres webshop, og oplevet lignende eller hvordan???

Har ikke bestilt hos dem, men bestilte noget fra England med fragtmand for 1 månedstid siden, og kun noget af indholdet var i pakken selvom det hele stod på kvitteringen, så skrev en mail til dem og de var så flinke at undskylde mange gange og eftersende det jeg manglede med det sammen :) så håber da at det er ligeså nemt ved matas.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du sikker at der ikke er en forsendelser mere på vej.

Vi har nemlig bestilt noget fra US og det kom i 5 forskellige pakker men vi var også i tvivl :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du sikker at der ikke er en forsendelser mere på vej.

Vi har nemlig bestilt noget fra US og det kom i 5 forskellige pakker men vi var også i tvivl :-)

altså fakturen skriver, at det hele skulle være i pakken...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er bare at skrive til Matas med det samme!!!

det har jeg gjort og vedhæftet et billede af pakken, dens indhold og fakturen

Del dette indlæg

Annonce ♥

det har jeg gjort og vedhæftet et billede af pakken, dens indhold og fakturen

SÅDAN!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅDAN!! :)

jamen ellers kan enhver jo komme og sige, at de ikke har modtaget deres varer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen ellers kan enhver jo komme og sige, at de ikke har modtaget deres varer :)

Ja det er sandt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER