Oprettet December 10, 2011 Hej de damer Det er ved at være længe siden, jeg sidst har været herinde :) Men manden er jo i Afghanistan så pb er lidt på standby i øjeblikket.. Han dog "lige" været hjemme 3 uger i oktober.. Og nu kommer mit spørgsmål.. Hvorfor er mit underliv ret så oppustet? Jeg ved godt, at ens mave kan være oppustet omkring mens men også på andre "tilfældige" tidspunkter - men det jeg snakker om, er altså decidereret mit underliv som er oppustet.. Er der nogen som har prøvet det, og som har en forklaring på hvad det kan være? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 jeg døjer også en del med det, men har heller ikke en fornuftig forklaring, udover det ofte kommer hvis jeg har spist lidt for usundt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 jeg døjer også en del med det, men har heller ikke en fornuftig forklaring, udover det ofte kommer hvis jeg har spist lidt for usundt... Det har så ikke rigtigt.. Det har været sådan i en uges tid nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites