Besvaret December 17, 2011 Yay min mand fandt fidusen. Så nu ligger vi og spiller mod hinanden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Yay min mand fandt fidusen. Så nu ligger vi og spiller mod hinanden ;) Og med mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Og med mig ;) Jaaaa :). Manden snork bobler nu. Hihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Jep. Jeg læste en artikel om den på bt eller eb. Aner ikke hvordan den fungerer, men den hjælper åbenbart med at finde de rigtige ord. Total fesent..... Udfordringen er jo netop man skal bruge sin hjerne!! Sådan har jeg det også, men hvis de man spiller med, vil bruge den, er det deres valg. Det gør ikke spillet mindre sjovt for mig. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Så er jeg også kommet på - hedder Konggaard. Glæder mig til at spille mod jer - men hav tålmodighed - har aldrig prøvet det før :) Så er det jo dig, jeg spiller mod :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Sådan har jeg det også, men hvis de man spiller med, vil bruge den, er det deres valg. Det gør ikke spillet mindre sjovt for mig. :) Helt enig! :) Men ville føle mig godt dum hvis jeg ikke kunne spille uden hjælp :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Helt enig! :) Men ville føle mig godt dum hvis jeg ikke kunne spille uden hjælp :D De fleste kan sikkert godt, men mon ikke mange bruger den som en hjælp i starten? Jeg kunne i hvert fald godt have brugt sådan en til z, x og c, da jeg startede - anede bare ikke, at den fandtes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 :yay Synes det er SÅ hyggeligt at spille mod jer! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 :o Tror I alle bruger hjælpeapp..!! Jeg taber HELE tiden synes jeg :rolleyes :rolleyes Muligvis er jeg bare en dårlig taber :whistling :whistling :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 :o Tror I alle bruger hjælpeapp..!! Jeg taber HELE tiden synes jeg :rolleyes :rolleyes Muligvis er jeg bare en dårlig taber :whistling :whistling :whistling Du vinder da stort over mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 :o Tror I alle bruger hjælpeapp..!! Jeg taber HELE tiden synes jeg :rolleyes :rolleyes Muligvis er jeg bare en dårlig taber :whistling :whistling :whistling Vandt du ikke over mig? :) Jeg får rocker tæv i de fleste spil :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Jeg bruger den i hvert fald ikke... aner ikke hvor den er... Men jeg plejer så også at ende med at skrive underlige ord; fx dusk tidligere idag :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Jeg har den heller ikke, men synes også der er mange som pludselig kan en masse ord jeg slet ikke vidste fandtes.. Men jeg spiller nu uden og fortsætter med det.. Taber dog også for det meste, men sjovt er det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Jeg er også begyndt at spille...Mit navn er majsen1985-majsen1985 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Kan godt være jeg har vundet over jer.. Men samlet set har jeg vist vundet 5 spil :P Jeg er en af dem som nogengange gætter :badgirl Og især ved cx osv... Det duer jeg ikke til :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Jeg bruger heller ikke hjælpe-app'en. Har dog fundet en liste på dansk scrbblefoenings (jeps, sådan en findes der!) der havde en liste over ord med z, x og c som jeg har kigget på i starten. Nu har jeg dog ideer til ordene, så bruger den ikke mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Jeg bruger heller ikke hjælpe-app'en. Har dog fundet en liste på dansk scrbblefoenings (jeps, sådan en findes der!) der havde en liste over ord med z, x og c som jeg har kigget på i starten. Nu har jeg dog ideer til ordene, så bruger den ikke mere. Sådan en brugte jeg sidste år i scrable, så de fleste af de ord kunne jeg.. Men min 4 klasses elever brugte den nemlig når vi spillede - det er helt super, ellers er man helt ide forladt i starten.. Det hjælper også jo længere tid man spiller med andre - fordi man "gemmer" de ord de bruger.. Fx var Fez et ord jeg samlede op fra en eller anden :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Jeg bruger heller ikke hjælpe-app'en. Har dog fundet en liste på dansk scrbblefoenings (jeps, sådan en findes der!) der havde en liste over ord med z, x og c som jeg har kigget på i starten. Nu har jeg dog ideer til ordene, så bruger den ikke mere. Smart! Det kunne være, jeg skulle tjekke den - har stadig problemer med X :( Er der i øvrigt andre, der har lagt mærke til, at man aldrig får W i den danske udgave? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Jeg har den heller ikke, men synes også der er mange som pludselig kan en masse ord jeg slet ikke vidste fandtes.. Men jeg spiller nu uden og fortsætter med det.. Taber dog også for det meste, men sjovt er det Mon ikke det er fordi at de (som jeg fx) har løst kryds og tværs i mange år? ;) Her bruges jo også mange ord og forkortelser, som man ikke anvender i almindelig daglig tale. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Den vildeste jeg har lavet var en sæt til 54 point.. Er først nu ved at forstår hvordan man kan score lidt ekstra point, he he.. Men spiller stadig helt vildt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Hvem spiller? Efter at have skrevet i 'hvad laver du tråden' om wordfeud, er jeg blevet lidt nysgerrig på hvem der spiller ;) For dem der ikke ved det, er det scrabble til mobilen, som findes i AppStore og android marked, hvor man kan spille mod hinanden ;) Liste over hvem fra BK der spiller :) BK brugernavn står først ;) Pilaj - Pilaj CakeCrazy - TanjaHT ChaosCat - ChaosCat Susanne33 - SusVrist Thalia - Tinepingvinen Lillemi - theolog CPS - clea1975 Myliona - Myliona Heidi0601 - Heidi0601 Girl next door - ABR1983 Leeloo - Leeloo_ Tildes mor - Tusneldafryd Minnie - MinnieBogh Troldemor - troldhedelivet Verdier - mverdier Tazdiginez - tazdiginez Tumlepigen - FruMG Gitte - Pitski Majkat - majkatnielsen LouiseB - LouiseBob Jesper - Karthar Fru-Nielsen - fru Nielsen Mindatter - Funchi MrsM - Malouski Troldemors mand - glamster mille1981 - MrsMille Ezri - EzriB TiaK - Konggaard Forkortelserne: Dw = dobbelt point for ordet Tw = triple point for ordet Dl = dobbelt point for bogstavet Tl = triple point for bogstavet Jeg spiller også. jeg hedder mikkelsen1986 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Binser hedder jeg sjovt nok også i WordFeud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Mit navn er ændret til Pons1975 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Mit navn er ændret til Pons1975 Ej hvor blev jeg forvirret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites