Besvaret December 12, 2011 Dåmme dåmme tildes mor :/ nu man jo afhængig. Og damn folk er langsomme her midt om natten :) Beklager meget :D Men ja det er frygtelig vanedannende ;) Du skal jo også sove om natten :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Dåmme dåmme tildes mor :/ nu man jo afhængig. Og damn folk er langsomme her midt om natten :) Du skal starte spillet ;) Jeg sidder og venter på dig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Du skal starte spillet ;) Jeg sidder og venter på dig :D Jeg sov ikke før kl 5 pga ryggen. Så står først op nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Åh nej... så denne tråd ved et tilfælde. skulle lige tjekke hvad det gik ud på. og nu sidder jeg og spiller med 3 andre. hvilke jeg da slet ikk har tid til :-P Jeg hedder forresten Pitski ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Årh jeg hænger da bare fast i det her spil.. Kan slet ikke slippe det igen.. Hmm.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Jeg spiller også og elsker det.. :glad Men mit navn er meget afslørende og vil altså ikke gættes af resten af verden - så jeg venter lige med at afslører mit wordfeud navn.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Ihh, ny afhængighed, der får telefonen til at løbe endnu hurtigere tør for strøm! :rolleyes Er i gang med 4. spil siden lørdag aften med manden (og han er på job pt :whistling ) Jeg hedder FruMG :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Sikke mange, der gerne vil spille :) Kan man på nogen måde sige "tak, men er optaget lige nu" eller i stil med det? Indtil videre må jeg sige "decline", og håber ikke, at det bliver opfattet uhøfligt - har bare lige gang i 2 spil og baby :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Bliver altså lige nød til at vise jer denne: Jeg spiller med Troldemor og eneste mulighed for mig at starte var at skrive "fed". Troldemor kvitterede med at skrive "salater". Ved ikke om det bare er mig, men jeg var flad af grin det :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Bliver altså lige nød til at vise jer denne: Jeg spiller med Troldemor og eneste mulighed for mig at starte var at skrive "fed". Troldemor kvitterede med at skrive "salater". Ved ikke om det bare er mig, men jeg var flad af grin det :P Hehe..... Havde jeg faktisk ikke tænkt over :D Og til alle..... Beklager hvis jeg er totalt langsom, men har, lige nu, gang i ikke mindre end 11 spil..... :rolleyes Og skal jo også lige holde gang i det lille hjem :) Men jeg glemmer ikke nogen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Haha hvor sjovt :lolhit Det er så hyggeligt det spil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Meget hyggeligt og vanedannende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Sikke mange, der gerne vil spille :) Kan man på nogen måde sige "tak, men er optaget lige nu" eller i stil med det? Indtil videre må jeg sige "decline", og håber ikke, at det bliver opfattet uhøfligt - har bare lige gang i 2 spil og baby :rolleyes Det har jeg også tænkt på kunne være rart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Og til alle..... Beklager hvis jeg er totalt langsom, men har, lige nu, gang i ikke mindre end 11 spil..... :rolleyes Og skal jo også lige holde gang i det lille hjem :) Men jeg glemmer ikke nogen ;) Jeg er også frygtelig langsom, men har også gang i 12 spil og når der også skal nåes bare lidt herhjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Sikke mange, der gerne vil spille :) Kan man på nogen måde sige "tak, men er optaget lige nu" eller i stil med det? Indtil videre må jeg sige "decline", og håber ikke, at det bliver opfattet uhøfligt - har bare lige gang i 2 spil og baby :rolleyes Jeg har tænkt det samme :) Det er ærgeligt at man ikke kan sætte invitationer "on hold". Men når du trykker decline, så sker der ikke andet end at der bare ikke starter et spil. Afsenderen får ikke direkte besked om at du har afvist. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Bliver altså lige nød til at vise jer denne: Jeg spiller med Troldemor og eneste mulighed for mig at starte var at skrive "fed". Troldemor kvitterede med at skrive "salater". Ved ikke om det bare er mig, men jeg var flad af grin det :P :D Jeg startede et spil med Susanne33 og efter hun skrev, at hendes veninder ikke ville spille fordi hun var så god, tænkte jeg at der sikkert kom en masse ord jeg ikke lige kunne være med på :D Så "forventningerne" var høje og da hun så lagde ud med at skrive "Tital" kunne jeg slet ikke læse det :lol :blush Manden var fuldstændig flad af grin :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Så skulle der være opdateret i #1 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 SÅ jeg er også med, men fatter ikke helt spillet endnu. Forsøger mig at læse mig til regler. Jeg elsker ordlege, men har s.. aldrig spillet scrabble :whistling :whistling Jeg hedder majkatnielsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Hvad bruger man lige de der rubrikker med 2 allerede placerede bogstaver til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 :D Jeg startede et spil med Susanne33 og efter hun skrev, at hendes veninder ikke ville spille fordi hun var så god, tænkte jeg at der sikkert kom en masse ord jeg ikke lige kunne være med på :D Så "forventningerne" var høje og da hun så lagde ud med at skrive "Tital" kunne jeg slet ikke læse det :lol :blush Manden var fuldstændig flad af grin :lolhit Haha - hvor sjovt! :D Man er jo ikke god fordi man skriver sindssyge fremmedord, men fordi man kan bygge og udnytte de farvede felter mest optimalt :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Haha - hvor sjovt! :D Man er jo ikke god fordi man skriver sindssyge fremmedord, men fordi man kan bygge og udnytte de farvede felter mest optimalt :lolhit Jamen jeg kan ingen af delene :lolhit Nej du har ret, men ved ikke hvorfor, havde bare forestillet mig at der kom en masse fremmedord :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Hvad bruger man lige de der rubrikker med 2 allerede placerede bogstaver til? Dw = dobbelt point for ordet Tw = triple point for ordet Dl = dobbelt point for bogstavet Tl = triple point for bogstavet Håber det var forståeligt, ellers må du spørge igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Dw = dobbelt point for ordet Tw = triple point for ordet Dl = dobbelt point for bogstavet Tl = triple point for bogstavet Håber det var forståeligt, ellers må du spørge igen ;) Super den smider jeg lige i #1 ;) Det er rart nok med en oversigt indtil den er feset i tårnet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Er der nogen, der har prøvet at upgradere? Og hvad får man ud af det udover at slippe for reklamerne? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Er der nogen, der har prøvet at upgradere? Og hvad får man ud af det udover at slippe for reklamerne? :unsure Det har jeg. Og har ikke fået en dyt mere ud af det end at reklamerne er væk. Hader dem.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites