Besvaret December 10, 2011 Tildes mor laver du ik en oversigt over spillerne? :) Jeg hedder theolog. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Tildes mor laver du ik en oversigt over spillerne? :) Jeg hedder theolog. God ide ;) Jeg får lavet en i besvarelse 1 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Clea1975 her :) Kan ikke selv invitere flere, men siger ikke nej til et spil, hvis der inviteres. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Ved ikke om det er nogen af jer de inviterer, men jeg spiller kun på dansk :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg spiller også.. sys det er fantastisk tidsfordriv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Ved ikke om det er nogen af jer de inviterer, men jeg spiller kun på dansk :biglove Jeg har inviteret dig. Mener da den står til dansk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg har inviteret dig. Mener da den står til dansk :) Hedder du tinepingvinen? :) Så står den til engelsk ordbog... :) Ved ikke om store og små bogstaver betyder noget, men mit navn er med lille :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Mulihvis er jeg kommet til at sende en engelsk invitation nu :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Hedder du tinepingvinen? :) Så står den til engelsk ordbog... :) Ved ikke om store og små bogstaver betyder noget, men mit navn er med lille :) Det er mig, der en Tinepingvinen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg hentede det igår så jeg spiller vel os ^_^ Mit brugernavn er ABR1983 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Hedder du tinepingvinen? :) Så står den til engelsk ordbog... :) Ved ikke om store og små bogstaver betyder noget, men mit navn er med lille :) Jeg hedder Pilaj. Total uopfindsom :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg har lavet en liste over os der spiller i første besvarelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Secreta - Tinepingvinen Jeg hedder Thalia nu. Vil du ikke være sød at ændre det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg hedder Thalia nu. Vil du ikke være sød at ændre det? :) Er gjort ;) Jeg har slet ikke bemærket dit nye navn - jeg er bare så vant til det andet navn :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Er gjort ;) Jeg har slet ikke bemærket dit nye navn - jeg er bare så vant til det andet navn :D Hehe.. Bare iorden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg vil også gerne på listen :) Hedder troldhedelivet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg vil også gerne på listen :) Hedder troldhedelivet ;) Undskyld, men læste det som troldehelvede :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg vil også gerne på listen :) Hedder troldhedelivet ;) Du er med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg hedder mverdier.. Har først opdaget spillet i dag, men et da helt bidt af det nu :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg hedder mverdier.. Har først opdaget spillet i dag, men et da helt bidt af det nu :-) Jeg kom også først rigtigt i gang med det i går og er også helt bidt af det :) Du er med på listen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2011 Jeg hedder det samme som her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2011 Dåmme dåmme tildes mor :/ nu man jo afhængig. Og damn folk er langsomme her midt om natten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites