Besvaret March 22, 2012 Min går helt sort, sletter spillet og installerer på ny. Så er alt som det skal være også de spil jeg er igang med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Nu er den heldigvis kommet af sig selv - men det tog da over et døgn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Nu er den heldigvis kommet af sig selv - men det tog da over et døgn! Hold da op. Har ingen problemer haft med min. Men dejlig at den virker igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Har lige opdaget dette spil er i gang med 3 spil nu - har endnu ikke færdiggjort et. Det tager sin tid men det virker sjovt :rolleyes Men jeg sidder på en svensk ip, så her står der swedish game, gad vide om den så kan tage almindelige danske ord? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Nu er jeg sørme kommet på mit navn er Los Fraue Hey jeg vil også på listen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Hey jeg vil også på listen :balloons Har sat dig på listen nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Har lige opdaget dette spil er i gang med 3 spil nu - har endnu ikke færdiggjort et. Det tager sin tid men det virker sjovt :rolleyes Men jeg sidder på en svensk ip, så her står der swedish game, gad vide om den så kan tage almindelige danske ord? Når du inviterer en kan du selv vælge hvilket sprog du vil spille på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Når du inviterer en kan du selv vælge hvilket sprog du vil spille på :) Ok det er fint, jeg har lige startet et spil med en svensker på svensk inden jeg fandt ud af dette, der får jeg sgu nok klø ha ha :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Jeg vil også gerne på, har jo maaaaaaasser af tid, der bare skal fordrives, så add mig endelig. :balloons Mettemor1980 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Jeg vil også gerne på, har jo maaaaaaasser af tid, der bare skal fordrives, så add mig endelig. :balloons Mettemor1980 Du er kommet på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Jeg er stadig frisk på udfordringer :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2014 Håber det er ok at fiske en gammel tråd frem. Hvis nogen gider spille er mit wordfeud navn Enasofie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Håber det er ok at fiske en gammel tråd frem. Hvis nogen gider spille er mit wordfeud navn Enasofie Mit er evahaj87 Jeg vil gerne spille med jer - har sendt en invite :) Jeg hedder Sofie0312 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Jeg spiller også - under navnet MariaElley Del dette indlæg Link to post Share on other sites