265 indlæg i dette emne

Jeg er lige startet her til aften og hedder Skovsten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er i gang med et spil mod Tumlepigen hvor jeg lagde ud med et ord på 162 point!! Er lidt spændt på om jeg kommer til at slå min totale rekord, som nu er 559 point... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i gang med et spil mod Tumlepigen hvor jeg lagde ud med et ord på 162 point!! Er lidt spændt på om jeg kommer til at slå min totale rekord, som nu er 559 point... :)

Hold da op, det er da godt nok flot! Hvordan gør man det, det vil jeg gerne lære ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg var faktisk også lidt overrasket! Mener jeg ramte både en tl, dw og tw (random plade).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i gang med et spil mod Tumlepigen hvor jeg lagde ud med et ord på 162 point!! Er lidt spændt på om jeg kommer til at slå min totale rekord, som nu er 559 point... :)

Og der skulle være god mulighed for, at du slår din rekord - der er i hvert fald meget ringe chance for, at jeg vinder :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige læst, at der er indgået aftale mellem WF og Dansk Sprognævn, så nu skulle WF følge retskrivningsordbogen :super

Nogle der ved, om der kommer en opdatering eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

peter plys aka ticlausna derinde

har kun spillet 1 dag så er ikke så god endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også hoppet med :-)

Hedder. Fruhasforth

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu virker det igen ikke!?!€&!€!&!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu virker det igen ikke!?!€&!€!&!! :prik

Måske har det noget at gøre med en opdatering af serveren, fordi WF nu skal bruge Retskrivningsordbogen? -jeg gætter blot, fordi min mand sagde, at det skulle ske i løbet af ugen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er gået fuldstændig kold. Har tabt alle spil pga tiden og kan ikke få startet nye :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg sørme kommet på mit navn er Los Fraue

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altså det er ret tydeligt, når man snyder :rolleyes

Nu gider jeg ikke pege fingre, men synes det er tankevækkende, at nogen folk i de første 10 spil man spillede, stort set kun kunne lave ord på 3-4 bogstaver.. Og pludselig, kan de sætte flere ord sammen, bruge alle bogstaver, og sammesætte på kryds og tværs..

Sjovt nok, efter det blev gjort opmærksom på der er en snydeapp :blush

Jeg tænker ikke point mæssigt - på randompladen, kan man sagtens skrive små ord og vinde.. Men det er simpelthen sirt at spille med folk, som så tydeligt har en snyde-app :)

Så jeg vil gerne opfordre folk med snyde-app, til at lade være en genansøge et spil med mig :) det gider jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige at jeg efter at have spillet aaaalt for meget har lært ord, jeg ikke troede fandtes.. Og kan efterhånden nogle ret gode ord - uden snyde app.. Så det er altså ikke alle der kan lave lange ord, som har den app! smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyde app syntes jeg er noget underligt og vil bruge. Både mande. Og jeg spiller helt uden hjælp

HM. Undrer mig os over dem der resigner ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyde app syntes jeg er noget underligt og vil bruge. Både mande. Og jeg spiller helt uden hjælp

HM. Undrer mig os over dem der resigner ???

Har det på samme måde. Siger så hende hvis spil løb ud på tid :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige at jeg efter at have spillet aaaalt for meget har lært ord, jeg ikke troede fandtes.. Og kan efterhånden nogle ret gode ord - uden snyde app.. Så det er altså ikke alle der kan lave lange ord, som har den app! smile.gif

Ja, det ved jeg - Det er heller ikke så meget det at man pludselig kan lange ord..

Men fx det med at sltte ordene sammen - altså så bogstaverne lægger sig langs hinanden - hvis du forstår?

Det er jo ikke noget man bare "lærer" - det er skide svært! Og hvis man på hvad, under en måned er gået fra at skrive små ord på 3 bogstaver, til pludselig at kunne sammesætte "ost" "tin" "kis" "ked" og "ment" - så synes jeg altså VIRKELIG det er imponerende (Dette var et eksempel, lavet af en jeg "tror" snyde, dog ikke en herinde fra).

En ting er hvis man bare skal sætte et bogstav ind - men her blev der sat tre bogstaver - og dum som personen er, så har jeg lagt det ene ord inden(Så hun har ikke haft muligheden for at tænke), og 2 min efter, så har hun smidt de to bogstaver som gør alle de ord blever samlet og dannet.. Det lugter altså langt væk af snyd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyde app syntes jeg er noget underligt og vil bruge. Både mande. Og jeg spiller helt uden hjælp

HM. Undrer mig os over dem der resigner ???

Det har jeg også undret mig over <_<

Men hvis en person ikke har svaret efter 72 timer, så slutter spillet. Så måske er det det der nogengange sker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også undret mig over <_<

Men hvis en person ikke har svaret efter 72 timer, så slutter spillet. Så måske er det det der nogengange sker?

Ikke hos mig... Lægger mærke til hvor længe siden det er folk har svaret sidst. Og den der har resignet har ikke været oppe på 72 timer.

Men ja du vinder hvis folks ikke svarer indeb for 72 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke hos mig... Lægger mærke til hvor længe siden det er folk har svaret sidst. Og den der har resignet har ikke været oppe på 72 timer.

Men ja du vinder hvis folks ikke svarer indeb for 72 timer

Min niece har op til flere gange "resignet", undrede mig også -hendes forklaring var at hun fik trykket på den forkerte "knap".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg må da være den sløveste padde, for jeg kan simpelthen ikke hitte ud af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg må da være den sløveste padde, for jeg kan simpelthen ikke hitte ud af det

Hvor/hvordan går du i stå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min niece har op til flere gange "resignet", undrede mig også -hendes forklaring var at hun fik trykket på den forkerte "knap".

Ha ha... Det lyder som én der var ved at tabe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min "plade" er hel sort!? :blink Altså, jeg kan godt se de bogstaver jeg har at spille med, men selve spillepladen er hel sort! Andre der har prøvet det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min "plade" er hel sort!? :blink Altså, jeg kan godt se de bogstaver jeg har at spille med, men selve spillepladen er hel sort! Andre der har prøvet det??

Næ, ingen problemer her. Mystisk. Måske det hjælper at genstarte telefonen? (mit svar på alt :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER