Besvaret January 8, 2012 Jeg hedder tobias160911. Vil gerne spille med alle dem der vil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Har I også problemer med at logge på? Eller er det mit program Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Jeg kan heller ikke komme på <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Kan heller ikke.. og der er INGEN spil når jeg åbner... :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 jeg har også problemer :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Okay træls. Men så er det ikke mit program det er altid noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Det kan jeg heller ikke... Men det er der ikke nogen der kan... Se her: http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/wordfeud-er-nede-i-hele-verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Det virker nu :) Det virker stadig ikke her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Det virker stadig ikke her! NU virker min heller ikke.. Hvor mærkeligt.. Har lige spillet i 5-10 min.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 NU virker min heller ikke.. Hvor mærkeligt.. Har lige spillet i 5-10 min.. Underligt :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Æv... Jeg har også lige spillet 10 min og så gik det ned igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Min er også stadig nede, både på android og iPad <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 I har jinxede mit spil.. Jeg spillede, i lykkelig uvidenhed om at spillet ikke virkede.. Gik ind i tråden, læste det ikke virkede, skrev det virkede.. OGSÅ stoppede mit spil med at virke <_< :gal Hvad skal jeg nu lave... :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Inde på bt står der at den er nede i hele verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Nu virker det her :) :gal Mit.. Virker.. IKKE.. :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 :gal Mit.. Virker.. IKKE.. :gal Underligt og rigtig træls <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Mit virker nu så længe det vare Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 jubii.. Nu virker det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 jubii.. Nu virker det :loveshower :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Er også lige faldet i det. Hedder Vinnuz81 der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2012 Nå, nu har jeg også overgivet mig, og er gået i gang med at spille wordfeud, og nøj hvor er det fantastisk tidsfordriv :P Mit brugernavn er Sofiee0312 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites