265 indlæg i dette emne

Jeg ville skrive Mint, men det ville den ikke godtage - er der nogen der kan forklare mig hvorfor? Jeg kan acceptere at den ikke vil skrive Hidalgo, rimnat og alle mine andre mærkelige ord, men Mint? Det er da et helt normalt ord!

Hmm... Jeg tror det er fordi egentlig ikke er et dansk ord. Det står ihvertfald ikke i Politikens Nudansk ordbog.

Del dette indlæg

Jeg ville skrive Mint, men det ville den ikke godtage - er der nogen der kan forklare mig hvorfor? Jeg kan acceptere at den ikke vil skrive Hidalgo, rimnat og alle mine andre mærkelige ord, men Mint? Det er da et helt normalt ord!

Ej hvor underligt.. Den anden dag, havde jeg også et almindeligt ord den ikke godtog.. Hmm.. men kan ikk ehuske hvad..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor underligt.. Den anden dag, havde jeg også et almindeligt ord den ikke godtog.. Hmm.. men kan ikk ehuske hvad..

Det har jeg oplevet flere gange :huh

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige lavet et ord på 124 point!!!

Forsynet - set var der i forvejen.. Har aldrig før brugt alle bogstaver - og tænk sig at få så mange point på så let et ord :rolleyes

Normalt laver jeg ord på max 3-4 stykker :whistling

Wow! Jeg er glad for det ikke var i spillet mod mig ;) :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gør man, hvis man ikke har fået nogen vokaler? Jeg kan ikke gøre andet end "Shuffle"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den danske ordbog har stadig nogen mangler... Det er virkelig irriterende, når den bare ikke vil tage helt almindelige ord! :prik

Og så er den virkelig mærkelig med hvilke forkortelser man må bruge... Ex, cl, dl og km er for eksempel okay mens kr og ca ikke er det!? :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gør man, hvis man ikke har fået nogen vokaler? Jeg kan ikke gøre andet end "Shuffle"

Bytter bogstaver :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ezri - så kan du "swappe tiles"....

Læste andet steds at der var ind der havde taget kontakt med dem der har lavet spillet... OG de er igang med at opdatere ordbogen . for de ved godt der er en del danske ord den ikke godtager...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Læste andet steds at der var ind der havde taget kontakt med dem der har lavet spillet... OG de er igang med at opdatere ordbogen . for de ved godt der er en del danske ord den ikke godtager...

:super For det er lidt træls, at der er en del ord, den ikke godtager ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår er spillet egentlig slut?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har gang i en del spil pt... det ene spil har jeg kun vokaler bortset fra et H og det andet har jeg kun konsonanter, bortset fra et Å.... Ville ønske man kunne bytte lidt med sig selv ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår er spillet egentlig slut?

Enten når alle "tiles" er brugt, eller når den ene "pass'er" 3 gange i træk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil godt lige undskylde til alle jer jeg har spillet med. Opdaterede min tlf og så røg alle spillene :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg også kommet på - hedder Konggaard. Glæder mig til at spille mod jer - men hav tålmodighed - har aldrig prøvet det før :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg også kommet på - hedder Konggaard. Glæder mig til at spille mod jer - men hav tålmodighed - har aldrig prøvet det før :)

Ville skynde mig ind og inviterer dig, men du havde kommet mig i forkøbet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der opdateret igen :) Hvis jeg har overset nogen, må I lige sige til ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil godt lige undskylde til alle jer jeg har spillet med. Opdaterede min tlf og så røg alle spillene :)

Aaaarh det var derfor :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det kun mig som sommetider mistænker andre for at bruge den der wordfeud hjælpeApp? Synes efterhånden jeg løber ind i en del når jeg bare vælger "random"!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det kun mig som sommetider mistænker andre for at bruge den der wordfeud hjælpeApp? Synes efterhånden jeg løber ind i en del når jeg bare vælger "random"!

HjælpeApp?? En der giver dem ord eller hvad?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det er da fesent :D Og jeg bruger den ikke selv, så syntes jeg det sjove går af ;) Men har nu spillet med nogle jeg godt kunne mistænke...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har spillet i under en time - og har allerede brugt de 18 kr for at undgå reklamer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville skynde mig ind og inviterer dig, men du havde kommet mig i forkøbet :D

Ja, jeg skulle jo skynde mig igang! :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

HjælpeApp?? En der giver dem ord eller hvad?

Jep. Jeg læste en artikel om den på bt eller eb. Aner ikke hvordan den fungerer, men den hjælper åbenbart med at finde de rigtige ord.

Total fesent..... Udfordringen er jo netop man skal bruge sin hjerne!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep. Jeg læste en artikel om den på bt eller eb. Aner ikke hvordan den fungerer, men den hjælper åbenbart med at finde de rigtige ord.

Total fesent..... Udfordringen er jo netop man skal bruge sin hjerne!!

Mega fesent. Så kan man jo ligeså godt lade være.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega fesent. Så kan man jo ligeså godt lade være.

Nøjagtig samme holdning jeg har.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER