Besvaret December 10, 2011 Hvem spiller? Efter at have skrevet i 'hvad laver du tråden' om wordfeud, er jeg blevet lidt nysgerrig på hvem der spiller ;) For dem der ikke ved det, er det scrabble til mobilen, som findes i AppStore og android marked, hvor man kan spille mod hinanden ;) Så blev jeg det klogere :) Måske jeg lige skulle lure på det :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Ej gud det er jo sjovt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Spiller i stor stil.... Og elsker det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Jeg spiller det også nu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 ihh, ja, det viste min veninde mig godt, men fattede ikke lige umiddelbart pointen. Kan vaere det skal tjekkes ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Ej gud det er jo sjovt :) Det er det nemlig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Spiller i stor stil.... Og elsker det :D Hvad hedder du? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Jeg elsker at spille det, men har ikke rigtig nogen at spille med... Mine veninder synes jeg er for god :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 ihh, ja, det viste min veninde mig godt, men fattede ikke lige umiddelbart pointen. Kan vaere det skal tjekkes ud :) Syntes du skal prøve ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Jeg elsker at spille det, men har ikke rigtig nogen at spille med... Mine veninder synes jeg er for god :whistling Så ved jeg heller ikke, om jeg "tør" spille mod dig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Det er rigtigt sjovt... jeg plejer bare at tage en tilfældig modstander Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Det bliver da min nye tidsrøver :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Det bliver da min nye tidsrøver :whistling Jeg sidder egentligt og ser film med manden (der er lige tisse pause), men med telefonen 'gemt' lige så diskret, så jeg lige kan spille også :D Det er så en herre dårlig film :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Jeg sidder egentligt og ser film med manden (der er lige tisse pause), men med telefonen 'gemt' lige så diskret, så jeg lige kan spille også :D Det er så en herre dårlig film :rolleyes Ha ha... Min kæreste blev også lidt fornærmet, da han pludselig ikke var den eneste jeg spillede med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Jeg elsker at spille det, men har ikke rigtig nogen at spille med... Mine veninder synes jeg er for god :whistling Jeg vil gerne spille mod dig :) Hvad er dit brugernavn? Mit er TanjaHT, hvis du eller andre skulle have lyst til en dyst. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Ha ha... Min kæreste blev også lidt fornærmet, da han pludselig ikke var den eneste jeg spillede med ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Jeg spiller også og hedder ChaosCat hvis det har interesse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Jeg har først lige opdaget spillet i dag og er allerede total hooked. Det er bare så sjovt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Så ved jeg heller ikke, om jeg "tør" spille mod dig :D Det kunne da ellers være hyggeligt! :) Jeg hedder SusVrist ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Det kunne da ellers være hyggeligt! :) Jeg hedder SusVrist ;) Jeg vil gerne spille mod dig - jeg kan sagtens tåle at tabe :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Jeg vil gerne spille mod dig - jeg kan sagtens tåle at tabe :D Nu ender det jo med jeg får helt præstationsangst! :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Nu ender det jo med jeg får helt præstationsangst! :D :D :D Det er der ingen grund til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Hvorfor kan jeg pludselig ikke invitere nogle bestemte...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Jeg spiller også gerne. Jeg hedder Tinepingvinen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites