forår79

Mens men også ægløsning?

9 indlæg i dette emne

Kan det lade sig gøre?

Håber der er nogen der ved det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hænder... jeg er vist selv blevet til en af de sidste mens dage. Og noget der ligner lidt er sket for mig, jeg fik æl 10 dage før forventet den cyklus hvor jeg blev gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay men det må da være svære at blive gravid når det indtræffer samtidig.

Er det noget man kan gøre noget ved?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogen mener - og jeg ved altså ikke lige om det kun er nogen alternative hippier :rolleyes - at alle kvinder har en "sekundær" ægløsning, som ligger et andet sted i cyklus end den primære, som jo normalt ligger midt mellem menstruationerne. Så man har en ekstra chance hver måned. Nogen bruger astrologi til at regne den ud, tror jeg, jeg har selv bare tænkt at hvis det passer er det jo bare om at lade passionen råde og dyrke sex når man har mest lyst og vide, der altid er håb.

Ja det blev vist et værre hippie indlæg :P ved ik om du kan bruge det til noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay men det må da være svære at blive gravid når det indtræffer samtidig.

Er det noget man kan gøre noget ved?

Nej hvorfor skulle det være svært? Det kræver jo bare, at man vil dyrke sex selvom mens ikke er stoppet helt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmmm så er min krop måske ikke så sær i denne måned... Min mens er lige stoppet, og de sidste par dage har jeg haft ÆL-lignende smerter i underlivet. Tænkte at det var da et mærkeligt tidspunkt.. Overvejer om jeg måske skal tage en ÆL-test i eftermiddag for at se...

Sådan havde jeg det også lige efter minmens hvor det burde være sikkert...

Er lidt nervøs for vi hyggede os der i den såkaldte sikre periode..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER