Oprettet November 25, 2010 Skal vi ikke have en tråd med billeder af al den sne der daler i disse dage? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Hold da fast, der er da faldet en del hos dig. :) I Holstebro er der ikke ret meget. Glæder mig til flere stemningsbilleder, som sæsonen skrider frem! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Manden var ude og måle midt på græsplænen- der er faldet 25 cm :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 De ligger også i smalltalk- men smider dem da også lige herind :) Her er lidt eftermiddagsbilleder herfra, hvor jeg var ude og lege lidt med hundene som elsker sne :biglove Vi har dog siden de her billeder er taget fået omkring 10 cm mere :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Skønne billeder :) hvor er hundene søde... Vi har fået 25 cm sidst vi målte, det jo helt vildt :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Vores dejlige hus og lidt af haven Cykelstien, jeg cykler på hver dag til og fra arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites