Oprettet December 8, 2011 Hvornår begynder/begyndte I at bruge sele i barnevognen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Når de selv kan trække sig op og sidde (for før de kan sidde selv skal de ikke sidde - det ødelægger deres ryg især når det er i en vogn der bumper afsted). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 nadja var vidst tæt på et år.. hun havde dog stadig ikke fattet hvordan man satte sig op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Jeg mener vi begyndte at bruge sele længe før med min første. Mener det var da han begyndte at kunne vende sig. Men det kan godt være jeg husker forkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Min SP sagde ved 6 mdr. og der gjorde vi det. (det er for sent først at finde ud af de kan trække sig op, når de er faldet ud) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Mener det var omkring de 6 mdr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Da hun begyndte selv at kunne trille om på siden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Min SP sagde ved 6 mdr. og der gjorde vi det. (det er for sent først at finde ud af de kan trække sig op, når de er faldet ud) Præcis :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites