Oprettet December 8, 2011 Hjertelig tillykke med fødselsdagen, håber det bliver en dejlig dag :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 Tillykke :hurra :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 Hurra hurra tillykke :hurra :hurra Håber du får en masse af dem her :jul8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 Stort tillykke med fødselsdagen!! Håber den bliver super skøn!! :loveshower :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 Stort stort tillykke med dagen, håber du får en dejlig dag :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 Ejjjjjj hvor er i søde :jul7: :loveshower :loveshower Det har været en rigtig dejlig dag !!! Er blevet forkælet i stor stil.. Manden mødte senere på arbejde, så han lavede et stort morgenbord og så kom mine forældre - Det var SÅ hyggeligt :glad I weekenden står den på fødselsdag både lørdag og søndag, så der er nok at se til.. Min søde veninde kom til sandwich og æbleskiver tidligere i dag og hun havde en Biotherm læbepomade med :biglove Af mine forældre har jeg fået nye lækre sko og et sæt tøj... Pigerne havde sørget for en rigtig fin kop med teksten "Verdens sødeste mor" :biglove :balloon og en gaveæske med natcreme/dagcreme og øjegele´:) Manden havde købt en mascara og bodyscrub, bodysæbe og en rigtig lækker bodylotion, så der er rigtig raslet nogle gaver af i dag :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 stort tillykke med fødselsdagen, det lyder til at det er en fantastisk dag :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 stort tillykke skal der også lyde herfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites