Thess

Har I også prøvet det før..?

8 indlæg i dette emne

Hej igen piger!! :loveshower

Så smider jeg lige endnu en tråd herinde, hehe.. måske sku jeg bare snart få lavet mig en min-vej-til-graviditet-tråd, for syntes godt nok der dukker mange spørgsmål op hele tiden, som jeg mangler svar på, og ønsker at få vendt med nogle, og I ved jo så meget herinde så nu håber jeg bare I gider svare endnu engang ;)

Ved godt det ikke er det lækreste emne, men jeg har igår og idag haft sådan noget brunligt udflåd når jeg tørre mig. Jeg stoppede med mine p-piller d. 20. november, fik min mens d. 26. nov., og mens stoppede så ca igen d. 30. nov. Derfor brude min mens jo slet ikke være på vej endnu, det er nærmere en ægløsning som måske burde være på vej <_< Kan I svare mig på hvorfor jeg oplever dette og hvad det kan betyde?? Er det noget man skal gå til læge over, eller er det helt naturligt?

Oplevede I noget i perioden hvor I smed p-pillerne? hvis ja, hvad?

På forhånd mange tak for svar piger! :kram

Del dette indlæg

Teoretisk passer det med, at du kan have ÆL i disse dage? Tror udfra din tidligere tråd, at du håber det kan være et æg der sætter sig fast ;) Og bevars, det kunne det godt - men det vil være meget tidligt i forhold til hvornår din mens startede ;)Ved en cyklus på 28 dage passer det med ÆL ca. 14 dage efter mens start :) Modsat så siger man, at man ved ÆL altid kan være sikker på, at mens kommer ca. 14 dage efter - hvis altså ægget ikke er blevet befrugtet.

En anden faktor for den brunlige udflåd kan være, at din krop er ved at komme ordenlig af med hormonerne fra p-pillerne, og derfor evt. opfører sig lidt mærkeligt af samme grund, da den lige "skal finde sig selv" :)

Jeg oplevede et par gange i starten efter p-piller stop, at jeg havde nogle pletblødningsagtigt i et par dage, hvorefter det så stoppede igen.

Håber du pludselige kan se et system i din krop - den skal måske lige have lidt tid til at bliver hormonfri :) Efter denne cyklus kan du evt. prøve at sætte dine data ind på denne side , så får du en idé om, hvornår du kan forvente mens, ÆL osv. - og hvornår du, i teorien, er mest frugtbar :)

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det efterhånden nogle år siden jeg smed pillerne, så kan ikke huske hvordan jeg reagerede.

En blødning midt i en cyklus kan være mange ting. Et blokar der er sprunget, et æg der sætter sig fast, en rest der ikke kom med ud ved mens, kroppen der er ved at finde sig selv, sarte slimhinder osv osv osv :)

Skulle det nu være et æg der sætter sig fast, er der alligevel ik andet at gøre end at vente til man kan teste :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Din mens kan meget vel være uregelmæssig her i starten efter p-pille stop. Det var min.. Det lyder ikke som ÆL, da man der har en hel anden slags "slim/udflåd".. Men held og lykke med Baby projektet og håber i hurtigst mulig står med 2 streger good20luck.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Din mens kan meget vel være uregelmæssig her i starten efter p-pille stop. Det var min.. Det lyder ikke som ÆL, da man der har en hel anden slags "slim/udflåd".. Men held og lykke med Baby projektet og håber i hurtigst mulig står med 2 streger good20luck.gif

Lige til det markerede - hun omtaler UF som brunligt, så det er jo egentlig bare blod der er blandet i det.. :) Så i min verden, så kan det være Æl-slim, også selvom det er tilblandet blod :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak piger for svarene - ved altså ikke hvad jeg skulle gøre uden jer! :biglove

Ønskebebs: Tak for henvisningen til siden, den kendte jeg slet ikke! Den er rigtig god og helt sikkert en jeg vil bruge fremover! :)

Jeg har har senere idag fået menstruations lignende smerter i underlivet, og har det også nu, præcis som når jeg normalt har ventet mens. Sådan ondt ind i den nederste del af maven/starten af underlivet. Lidt mystisk fordi jeg jo sådan set slet ikke burde få mens igen allerede nu. (har lige haft det for 1 uge siden)

Men I har jo helt sikkert ret, jeg må bare væbne mig med tålmodighed og teste når engang tiden er rigtig til det.

Men igen tusind tak for svar! :tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak piger for svarene - ved altså ikke hvad jeg skulle gøre uden jer! :biglove

Ønskebebs: Tak for henvisningen til siden, den kendte jeg slet ikke! Den er rigtig god og helt sikkert en jeg vil bruge fremover! :)

Jeg har har senere idag fået menstruations lignende smerter i underlivet, og har det også nu, præcis som når jeg normalt har ventet mens. Sådan ondt ind i den nederste del af maven/starten af underlivet. Lidt mystisk fordi jeg jo sådan set slet ikke burde få mens igen allerede nu. (har lige haft det for 1 uge siden)

Men I har jo helt sikkert ret, jeg må bare væbne mig med tålmodighed og teste når engang tiden er rigtig til det.

Men igen tusind tak for svar! :tak

Jeg har været ude for det samme.. Min mens kom igen 14 dage efter den lige havde været der. Og derefter gik der lidt over en måned inden den kom igen.. Så min mens har været MEGET ureglmæssig efter p-pille stop...

Håber den er der for dig :) Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm... syntes altså min krop opfører sig underlig.. :unsure

Idag oplever jeg tydelige smerter ind i højre side af det nederste af maven. Jeg har ikke længere brunligt UF.

Igår havde jeg ondt ind i det nederste af maven, præcis som jeg ofte har når jeg skal til at have mens..

Jeg tog som tidligere nævnt min sidste p-pille d. 20 nov, fik min mens d. 26. nov, og havde sidste blødningsdag d. 30. nov.

Jeg burde da ikke allerede få ægløsning nu??!! :blink

Har ikke prøvet før at kunne mærke min ægløsning, så ved jo ikke helt hvordan det skal føles..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER