Besvaret December 21, 2011 Jeg er jo én af dem der er meget glad for min kvalme, når jeg har den. På den front er jeg ikke et brokkehoved :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Hvor er det rart at høre at der er så mange med de samme tanker!! Er førstegangsgravid og i 30'erne, så er meget glad for at det kunne lade sig gøre at blive gravid forholdsvis hurtigt :7himmel Nu er det bare nogle andre bekymringer man har. Bliver den hvor den skal? osv... Jeg føler mig overhovedet ikke gravid, har jo heller aldrig prøvet det før, sååå.... Men har bare nærmest ingen symptomer, udover 2 streger på GT, meget lidt ømme bryster + meget lidt træthed. Har jo hørt at kvalme er et tegn på at bebsen sætter sig godt fast, så går næsten og håber på den dukker op. :respekt til jer piger det døjer med kvalme, tror også jeg ville ønske den langt væk hvis den kom. Men forstår ikke der kommer en baby om 8 mdr...... Jeg er sikker på der nok skal komme nogen symptomer snart. Jeg havde lidt muren i underlivet og ømme bryster fra starten af men det var først da jeg kom ind i uge 6 at tegnene sådan rigtig kom. Det var der min kvalme startede. Præcis på 6+0..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Jeg er jo én af dem der er meget glad for min kvalme, når jeg har den. På den front er jeg ikke et brokkehoved :D :respekt Jeg er sikker på der nok skal komme nogen symptomer snart. Jeg havde lidt muren i underlivet og ømme bryster fra starten af men det var først da jeg kom ind i uge 6 at tegnene sådan rigtig kom. Det var der min kvalme startede. Præcis på 6+0..... Jeg er selvfølgelig også kun 5+2 så det kan nå at komme endnu. Tak for beroling :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Okay. Hvad er en "babykig scanning"? Det jeg tænker er at vi jo går glip af den første scanning ved at fravælge NF og selve svajningen vil vi jo gerne, bare ikke undersøgelsen for NF. Jeg har hørt at man kan betale sig fra en scanning hvor vi så håber at vi bare kan se baby og babys udvikling. Giver det mening?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Jeg er også førstegangs gravid. Det var egentlig ikke planlagt, men selvfølgelig skal der være plads til en lille guldklump, og vi glæder os allerede meget! :loveshower Jeg startede allerede med MEGET ømme bryster før jeg testede positiv, og så skal jeg også tisse KONSTANT.. og trætheden! :o Hver dag når vi når middagstid bliver jeg bare SÅ træt, at jeg falder i søvn hvis jeg lukker øjnene - og jeg har ALDRIG før kunne sove midt på dagen, så det siger ikke så lidt :P og så i mandags kom kvalmen <_< Jeg er hele tiden sulten og har lyst til alt mulig forskelligt mad, og pludselig får jeg bare kvalme og har absolut ikk lyst til noget mad :wacko Men det positive er da, at kvalmen skulle være et godt tegn :P Men jeg går også konstant og er bange for at miste barnet, så jeg glæder mig bare til NF og 1. trimester er overstået, så vi kan være sikre på at den lille spire lever og bliver derinde :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites