Oprettet December 6, 2011 Hej :) Nu har jeg været så heldig at kunne mærke liv, mere eller mindre dagligt de sidste 4 uger :loveshower Ved godt det først er fra uge 28 ar man SKAL kunne mærke det dagligt så føler mig meget heldig :biglove Er der andre der kan mærke liv tit, allerede nu ? De sidste par nætter, har det føltes som om den holdt gymnastikopvisning, hvilket har holdt mig vågen i 1½ - 2 timer, men det er jo hyggeligt nok :kuller Kan også "kommunikere" med den, altså trykke må maven og så sparker den igen. Andre der har den fornøjelse ?? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Lina ligger også og møfler rundt meget af tiden :loveshower Det er hyggeligt :-) bortset fra, når hun er så voldsom, så jeg vågner (er vågnet flere gange midt i drømme, hvor jeg pludselig er blevet ramt af et eller andet i maven - det er så hende der sparker) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 det jeg mærker nu er kun meget små puf/strejf. så det er ikke noget jeg vågner af endnu. men glæder mig næsten til det hehe (tager nok den sætning tilbage når jeg ikke får noget nattesøvn :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Her er det ikke det store jeg mærker til lillepigen, men fik at vide at min moderkage ligger foran til. Men et par enkelte puf har der dog været :D Sidste gang mærkede jeg Freya i uge 25 ca. og så var der ellers gang i bebs hele tiden, nu får vi at se hvad trunten her kan svinge sig op til. :loveshower Men skønt at høre i andre har puf og spark, det er jo bare så hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Kan mærke min lille dreng, en gang imellem, men jeg har også moderkagen uden på som en ekstra dyne. Tænkte på hvor mange % sandsynlighed for dreng/pige har i fået af vide?? Jeg ved godt at de ikke vil sige 100%, men er 80 % nok til at jeg kan rende rundt og sige, at det er en dreng og finde navne?? Min mand gør det, så nu gør jeg det også, vil bare så nødig blive overrasket, hvis det så er en pige! :btopic Lige nu kan jeg mærke, han øver sig i at være springgymnast :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Jeg mærker liv hver dag, flere gange om dagen :7himmel Det er SÅ hyggeligt, men ind imellem bliver det også lidt besværligt. Tit når jeg skal sove, så bokser hun rundt der inde, og er også blevet vækket flere gange om natten af spark. Men det er alligevel så hyggeligt.. Min mand kan heldigvis mærke de fleste spark nu, det er skønt :loveshower De seneste dage har jeg også haft 'fornøjelsen' af spark helt oppe under ribbenene. Kan godt mærke at bevægeligheden bliver mere og mere begrænset jo længere hen jeg kommer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites