Oprettet December 6, 2011 Har i dag været ved lægen og han ville sygemelde mig.. Snakkede om hvor svært det ville være for mig at gå hjemme konstant, så han opfordrede mig til at tale med min leder om en evt. deltidssygemelding = 4-5 timer pr. vagt.. Så det må jeg gøre imorgen.. Har en super afdelingsleder som helt sikkert ville være fleksibel, men tror ikke helt på at lederen er med på den.. Hvilket jeg ville være rigtig træt af, men samtidig kan jeg også godt se at jeg ikke helt når børnene/de unge hvis ikke jeg er der i flere timer med dem.. Samtidig så er jeg bare sådan indrettet at jeg ikke kan holde ud at gå hjemme mere end 14 dage ad gangen, så synes lige pludselig den her graviditet kan komme til at tage riiigtig lang tid! Men nu må vi se.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Jeg står i præcis samme situation som dig. Jeg har været på prøve i dag. Jeg mødte 11 til 15. Jeg havde ondt i ryggen da jeg fik fri. Men før denne aftale mødte jeg kl 7, fik ondt ca kl 11 og havde først fri kl 15. Så i morgen skal jeg til møde om jeg kan få lov at fortsætte med at møde 11 til 15. Jeg har bedt om det er muligt med en muligheds erklæring. Så kryds fingre for mig, jeg har ikke lyst til at skal til at gå hjemme allerede nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Kender det alt for godt.. Jeg har nu gået hjemme en uge og jeg KEDER mig allerede! For på mit arbejde kunne det ikke lade sig gøre at lave om på mine arbejts opgaver...ØV... Så der er meget lang tid til maj synes jeg :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Jeg står i præcis samme situation som dig. Jeg har været på prøve i dag. Jeg mødte 11 til 15. Jeg havde ondt i ryggen da jeg fik fri. Men før denne aftale mødte jeg kl 7, fik ondt ca kl 11 og havde først fri kl 15. Så i morgen skal jeg til møde om jeg kan få lov at fortsætte med at møde 11 til 15. Jeg har bedt om det er muligt med en muligheds erklæring. Så kryds fingre for mig, jeg har ikke lyst til at skal til at gå hjemme allerede nu. Hvad er en mulighedserklæring? Har absolut heller ingen lyst til at gå hjemme.. Bliver vanvittig ved tanken.. Er ved at drive mig selv til vanvid, for går hele tiden og tænker på at jeg bare "skaber mig" og at jeg sagtens kan arbejde osv., selvom jeg inderst inde godt ved det ikke passer.. Kommer nok bare til at samligne med min tidligere graviditet - jeg fejlede intet og kunne cykle rundt og gøre rent hos alle mulige i uge 40! Stoppede først med at arbejde 14 dage før min termin og havde intet at klage over.. Det her er så bare modsætningen.. Træls.. Er spændt på hvad de siger i morgen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Kender det alt for godt.. Jeg har nu gået hjemme en uge og jeg KEDER mig allerede! For på mit arbejde kunne det ikke lade sig gøre at lave om på mine arbejts opgaver...ØV... Så der er meget lang tid til maj synes jeg :boo Ja, jeg kan ikke engang holde til at gøre huset rent, så har jeg vildt ondt. Hvad skal man så lave indtil maj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Så driller ryggen igen. Hvornår lærer jeg at jeg ikke skal gøre rent i 2timer i træk. Skod ryg. :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Det er satme også svært at lade være.. Synes jeg kæmper med det dagligt.. Ligeså snart jeg ser mit snit til det, så får jeg overbelastet mig selv alt for meget og får kun dårlige resultater ud af det.. Hmm.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Det er satme også svært at lade være.. Synes jeg kæmper med det dagligt.. Ligeså snart jeg ser mit snit til det, så får jeg overbelastet mig selv alt for meget og får kun dårlige resultater ud af det.. Hmm.. Kæmper er det rigtige ord. Min mand er efter mig, men Jeg får så dårlig samvittighed. Han siger at jeg skal tage den med ro og ja ja ja, men tanken om at når han kommer hjem fra arbejde så skal han til at støvsuge også. Jeg skal virkelig finde en rytme hvor jeg tager lidt hver dag. Min mand er ved at isolere hele vores loft selv + arbejde(han er selvstændig, altså tager han også arbejdet med hjem) + børne værelset står med rå vægge. Så skal han også hjælpe med rengøringen........det kan jeg næsten ikke bærer. Nogen af jer der har rengøringshjælp?????? Vi overvejer det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Vi investerede under min første graviditet i en robot støvsuger.. "Han" starter hver dag selv kl 09.00 :) det er det bedste køb nogensinde, selvfølgelig skal der støvsuges, men slet ikke så tit, for når den kører hver dag, så når skidtet ikke at lægge sig i hjørner, under sofaen, sengen osv som hvis man selv støvsuger bare hver 3 dag eller lign.. det her betyder at vi kan nøjes med at støvsuge hytten rigtigt hver 14 dag når der gøres hovedrent.. og også her har vi hjælp af en dejlig dampmaskine/støvsuger dims.. den kan støvsuge, vaske gulve, pudse vinduer, tørre flader af osv osv.. og manden elsker at bruge den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Nogen af jer der har rengøringshjælp?????? Vi overvejer det. Lige her fra juni-gruppen... :whistling Vi har en dame, som stryger fast og tager let rengoering af og til. Min mnad har 50 t-shirts og er vant til at mama stryger dem, men det goer his wife altsaa ikke! Hvis ikke jeg magter at stoevsuge, saa er aftalen at min mand skal. Han kan saa vaelge at udlicitere det til hende, og det goer han nogle gange. Jeg tager selv at rydde op, vaske toej, stoeve af og tage koekken og badevaerelser. Det er ogsaa rigeligt. De klarer gulvene, som er det haardeste, og alt det strygning, som jeg bare ikke gider. Synes sg* det er rart! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Lige her fra juni-gruppen... :whistling Vi har en dame, som stryger fast og tager let rengoering af og til. Min mnad har 50 t-shirts og er vant til at mama stryger dem, men det goer his wife altsaa ikke! Hvis ikke jeg magter at stoevsuge, saa er aftalen at min mand skal. Han kan saa vaelge at udlicitere det til hende, og det goer han nogle gange. Jeg tager selv at rydde op, vaske toej, stoeve af og tage koekken og badevaerelser. Det er ogsaa rigeligt. De klarer gulvene, som er det haardeste, og alt det strygning, som jeg bare ikke gider. Synes sg* det er rart! :super Du er velkommen :-) Det er rengøringen, som er mit problem. Jeg vrider for meget i lænden. Mit arbejde gør også at jeg vrider meget. Så når jeg kommer hjem fra arbejde, så er ryggen færdig. Argh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Du er velkommen :-) Det er rengøringen, som er mit problem. Jeg vrider for meget i lænden. Mit arbejde gør også at jeg vrider meget. Så når jeg kommer hjem fra arbejde, så er ryggen færdig. Argh Aj, saa ville jeg HELT sikkert faa en rengoeringsdame, hvis ikke der er noget oekonomisk problem i det :toot Det bliver noget forfaerdeligt doej ellers og I skal begge passe paa jer selv og jeres lille spire, saa I er friske og veloplagte til den kommer :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Aj, saa ville jeg HELT sikkert faa en rengoeringsdame, hvis ikke der er noget oekonomisk problem i det :toot Det bliver noget forfaerdeligt doej ellers og I skal begge passe paa jer selv og jeres lille spire, saa I er friske og veloplagte til den kommer :P Vi har snakket om det før. Vi hader det begge og syntes begge at de timer kunne bruges meget mere fornuftigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Jeg vil også lave mig en plan for en uge af gangen, hvor jeg gør lidt hver dag.. Og så skal jeg bare holde mig til det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Syntes ligesom jer andre med ryg smerter at der er rigtig lang tid til maj! Jeg var på arbejde i aftes og selvom jeg ikke forflyttede og satte mig ned med jævne mellem rum havde jeg smerter i ryggen som sidst på vagten var helt uudholdelige:( Oveni spændte det over nederste del af min mave de sidste timer - det kan ikke være sundt. Har stadig ikke snakket med min leder fordi jeg har været sygemeldt med hjernerystelse. Men de er meget afvisende for at ændre noget:( :( Tror efterhånden kun på en deltidssygemelding. De har talt om nogle BK dage men nogle extra fridage om måneden vil overhovedet ikke ændre noget når det er de sammenhængende timer stående/gående der er problemet. God bedring til jer andre Del dette indlæg Link to post Share on other sites