ki schou

Julegave ønsker til 3 årig dreng

5 indlæg i dette emne

Vi er lidt blanke herhjemme - vi har lidt på ønske sedlen til Leo, men slet ikke nok i forhold til, hvor mange der gerne vil give ham en gave. Og så har han jo også fødselsdag 3 uger efter jul :rolleyes

Hvad ønsker I jer til jeres 3 årige drenge?

:wacko

Del dette indlæg

Jeg tror ikke jeg er til meget hjælp, men Isaac ønsker sig/får:

Sengetøj med smølfer

Smølfehuse

LEGO Cars 2

Elektrisk tog LEGO

Rasmus Klump bøger

Del dette indlæg

Annonce ♥

August får brandmandstøj, røgdykkermaske, brandslukker og sådan nogle små ting walkie lommelygte osv til at slukke brand med ( man er ikke i tvivl hvad hitter)

Ellers så får han Buzzlightyear og en cd afspiller.

Hvad med det der gummitræ sådan noget man kan bygge af, LEGO, fjernstyret bil( også til glæde til fadren)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Linus bliver 4 til februar og han har det sidste års tid (og også før) brugt MEGET tid på geomag. Han gør det stadig og det er super hyggeligt at sidde hele familien og bygge.

Frida på 1½ er så småt også begyndt at være med, men stadig under opsyn da hun ind imellem glemmer at lade være med at putte det i munden.

Derudover er plus-plus brikker også et hit. Han fik mellemstørrelsen i 3 års fødselsdagsgave og de bliver brugt dagligt. Til jul får han 1200 stk i miniudgaven da han er super god til finmotorik og godt kan lide udfordringerne ved de helt små ting.

Perler (både store og små - i øjeblikket er det de små der hitter). Både til at lave halskæder af men også perleplader bliver produceret i stor stil.

Brio-togbanen er han i gang med her mens jeg skriver og det bliver man vist aldrig for gammel til - jeg elsker stadig at bygge på den.

I år får både Xander og Linus flexitrax fjernstyrede biler så vi kan få gang i den bane igen. Den har været gemt væk et års tid, men nu er det vist dens tur til at komme frem og blive brugt.

Og så lego. Han er gået fra duplo til mini-lego hvilket er lidt sjovt da de store drenge (og også P på 13) hellere vil lege med duplo.

Min opservation er at duplo er hurtigt at bygge med og derefter kan man lege rollelege - her er fokus på legen. Hvor alm. mini lego er det byggeprocessen der er den vigtigste.

Men det passer også til Linus der jo elsker at bygge med geomag, plusplus og perler hvor de store er voldsommere og hellere vil være agenter, superman osv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for tipsnene vi har nu fået strikket en meget fin ønske seddel sammen - så kan vi starte forfra til fødselsdagen lige om lidt :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER