Besvaret March 3, 2012 Jeg venter en pige d. 5. august (ca) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Du må gerne tilføje, jeg venter en pige :loveshower Kan tilføje til snakken om sæder jeg også blot er 22 år ;) så vi er nogle unge i blandt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Er første gangs gravid og har termin 13 august. Jeg skal føde på Roskilde sygehus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Er første gangs gravid og har termin 13 august. Jeg skal føde på Roskilde sygehus Velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Det bliver til Viborg sygehus for mit vedkommende.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 Er første gangs gravid og har termin 13 august. Jeg skal føde på Roskilde sygehus Du er hermed sat på listen :) Og resten af jer er også opdateret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Er første gangs gravid og har termin 13 august. Jeg skal føde på Roskilde sygehus Velkommen til :balloons Den 13. Er en god dag at have termin :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Ja så fik vi også svar på kønnet. Vi venter en dreng :-)))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Så har vi 3 piger og 2 drenge på listen indtil videre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Der kommer en dreng mere til listen! Vi blev scannet i mandags og der var tydelig en lille tap på billederne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Der kommer en dreng mere til listen! Vi blev scannet i mandags og der var tydelig en lille tap på billederne! Det er hermed sat på, og tillykke med den lille dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Så står det lige - 4 drenge og 4 piger på listen! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 ...og det ændrer jeg så på, for vi venter med stor sansynlighed en pige. Sygeplejesken sagde dog det var med forbehold, men hun mente det var en pige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Tillykke med (måske)pigen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Katrine Tangaa vil gerne rettes til ... venter en pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 SÅ, nu kan jeg sige at vi skal have en DRENG, og det er første og sidste gang, han skal have lyseblåt på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Tillykke med tappen :-)))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Tillykke med tappen :-)))))) takker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Vi skal have os en lille DRENG :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Nøj så mange dejlige drenge. Tillykke med tappen :-))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Så er vi oppe på 6 drenge og 7 piger i gruppen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Vi er da ret ligeligt fordelt må man sige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites