Oprettet December 5, 2011 Terminslisten Lad os få gang i en terminsliste over alle kommende mødre i august-TG :loveshower 30. juli Nica - Rigshospitalet - Venter i spænding til fødslen :) 1. august Damm - Regner med Viborg Sygehus - Venter en ? MrsM - Herlev Hospital - Venter en DRENG 3. august Little Miss - Herlev Sygehus - Venter en DRENG Fru Larsen - Skejby Sygehus - Venter en DRENG 4. august Annette S - Sønderborg Sygehus - Venter en overraskelse Nausikaa - Viborg Regionshospital - Venter en overraskelse 5. august Saga74 - Skejby Sygehus - Venter en PIGE julibebs12 - Kolding Sygehus - Venter en DRENG Tinakp - Herning Sygehus - Venter en PIGE 7. august Majs - Herning Sygehus - Venter en PIGE 9. august MM-R - Hjemmefødsel/Herlev Sygehus - Venter en ? Ravn - Hvidovre Hospital - Venter en PIGE 10. august iln - Aalborg Sygehus - Venter en overraskelse 11. august Sofiee - Randers Sygehus - Venter en DRENG litri - Holbæk Sygehus - Venter en ? 12. august Jane Doe - Næstved Hospital - Venter en PIGE Lise S. - Hvidovre Hospital (hvis der er plads) - Venter en DRENG 13. august Malse - Holbæk sygehus - Venter en ? Pumpkins - Hillerød Sygehus - Venter en overraskelse idamj84 - Roskilde Sygehus - Venter en ? 15. august websie - Svendborg Sygehus - Venter en ? 17. august somummy - Viborg Regionshospital - Venter en DRENG 18. august MforMor - Rigshospitalet - Venter en PIGE A.K. - Herning eller Skejby - Venter en PIGE 19. august Tangaa - Svendborg Sygehus - Venter en PIGE Piphans - Viborg Sygehus - Venter en DRENG 20. august Stinejuul - Skejby Sygehus - Venter en ? Hkoch - Sydvestjydsk sygehus Esbjerg - Venter en PIGE 23. august Fru Holden - Esbjerg Sygehus - Venter en DRENG Tøs - Hillerød Sygehus - Venter to DRENGE 25. august Kawon - Kolding Sygehus - Venter en overraskelse 26. august pukimusen - Hillerød Sygehus - Venter en ? SarahDK - Hvidovre Hospital - Venter en PIGE 27. august Solsikken81 - Randers Sygehus - Venter en DRENG 28. august HenrietteBuchvaldt - Føder hjemme - Venter en PIGE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2011 :loveshower 2. august 2012 MrsM - Herlev Hospital - venter en ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2011 6. august Saga74 - Skejby sygehus - venter en ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2011 1. august Nica - sygehus hemmeligt -venter en??? weeee hvor fedt endelig at være i en TG :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 8/8 Nausikaa - Viborg Regionshospital - Venter en "vil ikke vide kønnet" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 6/8 Little Miss - Regner med Herlev Sygehus. Venter en? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 7/8 - Ravn - Hvidovre (håber jeg) - venter en ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Majs: 8/10 August - Herning Sygehus - venter en ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Majs: 8/10 August - Herning Sygehus - venter en ? Jeg går ud fra, at du mener 10. august og ikke 8. oktober ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Jeg går ud fra, at du mener 10. august og ikke 8. oktober ;) ja :lolhit Skrev det sådan fordi jeg er lidt i tvivl om det er 8-9 eller 10 august men kan godt se det ser åndsvagt meget ud som om det er 8 oktober :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2011 Jeg vover også pelsen nu, selvom jeg har prøvet det uden et godt udfald fra terminsgrp. feb - men satser på at august er den rigtige terminsgrp... :loveshower Jeg regner stærkt med en terminsdato der hedder 7. august...og på Herning sygehus, venter en? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 ja :lolhit Skrev det sådan fordi jeg er lidt i tvivl om det er 8-9 eller 10 august men kan godt se det ser åndsvagt meget ud som om det er 8 oktober :rolleyes Haha, nå ok! Så er jeg med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Jeg vover også pelsen nu, selvom jeg har prøvet det uden et godt udfald fra terminsgrp. feb - men satser på at august er den rigtige terminsgrp... :loveshower Jeg regner stærkt med en terminsdato der hedder 7. august...og på Herning sygehus, venter en? Yay! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 Yay! :loveshower He he... tak for din :loveshower Jeg synes at det er så fedt at endelig være i en TG - og så lige august! Glæder mig til at følge dig... og alle de andre skønne piger herinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Hejsa... er ny herinde, men vil da også lige komme med min formodede termin (kan være den ændre sig, da jeg først skal til lægen d. 10. jan.). Termin d. 10. aug., Aalborg Sygehus, venter en overraskelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 21. august A.K. - formodentlig Herning sygehus - venter en ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 uhhh mon I har plads til én til? 18.august. MforMor. Rigshospitalet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Jo flere jo bedre :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Jo flere jo bedre :loveshower :loveshower :loveshower JAAAAAA :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Mon der er plads til en mere Termin 15/8. Sygehus uvist endnu vi er 1. Gangs og har 2 i ca samme afstand så det skal vi lige se på :) Jeg glæder mig til at følge jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Jeg melder mig også på banen her :loveshower 19 august Piphans Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Så fik jeg opdateret listen! Vi er nu 14 i august-TG (som har tilmeldt sig listen her i hvert fald) - Hvor er det vildt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Så fik jeg opdateret listen! Vi er nu 14 i august-TG (som har tilmeldt sig listen her i hvert fald) - Hvor er det vildt! :loveshower Ja hold da op... det er da egentlig ret godt klaret!:balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Ja hold da op... det er da egentlig ret godt klaret!:balloons Det må man sige! Det betyder jo bare, at Danmark bliver beriget med en masse skønne august-bebser ;) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 JEG ER HER, JEG ER HER :loveshower :loveshower venter stadigvæk på en tydelig streg, men altså den er der, det er jeg ikke i tvivl om! så nu vil jeg også være med herinde :D så det bliver: 21. August - Fru Holden - Esbjerg sygehus - forventer et rigtigt menneskebarn :baby1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites