Oprettet November 25, 2010 Er det ikke fantastisk med alt det kulde og sne :) Tror sku' lige at jeg kører til Østrig og står på ski. Vi ses om et par dage. Det kan være at vi afholder en konkurrence om et kukur når jeg kommer hjem ;) I får da lige et billede af Leo og pappa i sneen. Billedet er fra sidste år. Har var Leo kun 1 år. Det var hans første skitur "kælketur" ;) Glade hilsner Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Her hos os er der ikke ret meget sne, men her er pisse koldt :rolleyes Hav en god tur og husk at vær hjemme til DEN STORE KONKURRENCE den 1 december :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Er det ikke fantastisk med alt det kulde og sne :) Tror sku' lige at jeg kører til Østrig og står på ski. Vi ses om et par dage. Det kan være at vi afholder en konkurrence om et kukur når jeg kommer hjem ;) I får da lige et billede af Leo og pappa i sneen. Billedet er fra sidste år. Har var Leo kun 1 år. Det var hans første skitur "kælketur" ;) Glade hilsner Martin Hey Martin... Jeg har "hørt" at guldkarameller/ Snebolde/ Marcipanbrød/ Skildpadder er billige ved grænsen!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 han ser sku lidt træt ud lille Leo - er han ved at vælte eller hvad :rolleyes God tur til Østrig, og pas nu på bentøjet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 God tur, vi slet ikke misundelige ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Rigtig god tur :) Og tak for billedet- endnu et billede af manden med brillerne :D Leo ser bare så hyggelig ud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Rigtig god tur. Her har vi masser af sne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Hey Martin... Jeg har "hørt" at guldkarameller/ Snebolde/ Marcipanbrød/ Skildpadder er billige ved grænsen!!! :D Om ikke andet så er det ihvertfald meget billigt i Sverige :P :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Rigtig god tur :) Og tak for billedet- endnu et billede af manden med brillerne :D Leo ser bare så hyggelig ud :biglove Det slog også lige mig, igen et billede af gammelsmølf med briller :D God tur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 rigtig god tur... her har det sneet stille siden vi stod op imorges... ELSKER SNE Super sødt billede..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 synes billedet er rigtig skønt :-) og god tur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Rigtig god tur :) Og nu ikke nået med brækkede ben - så Ki skal stå for det hele op til jul ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Så er han daffet afsted, så nu er der kun lille Leo og jeg i et par dage, nøj hvor skal vi hygge. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Så er han daffet afsted, så nu er der kun lille Leo og jeg i et par dage, nøj hvor skal vi hygge. :P :kram2 Håber i får nogle rigtige dejlig mor-søn dage :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 :kram2 Håber i får nogle rigtige dejlig mor-søn dage :biglove enig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Så er han daffet afsted, så nu er der kun lille Leo og jeg i et par dage, nøj hvor skal vi hygge. :P Det lyder vel nok hyggeligt :) og god tur til Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Skønt billede :biglove Rigtig god tur :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 han ser sku lidt træt ud lille Leo - er han ved at vælte eller hvad :rolleyes God tur til Østrig, og pas nu på bentøjet Han er væltet flere gange af kælken, og så ligger han lige så stille og venter på, at man får rejst kælken op igen. Han siger ikke et ord, som om han bare tænker: Nå ja der væltede jeg - op igen :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Uh Ki skal feste nu n¨r farmand er ude ;) :haha Men sjovt... ENDELIG kommer der endnu et billede af Martin og så er der bare en anden slags briller på... Gad vide om vi nogensinde kommer til at se ham Natural Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Uh Ki skal feste nu n¨r farmand er ude ;) :haha Men sjovt... ENDELIG kommer der endnu et billede af Martin og så er der bare en anden slags briller på... Gad vide om vi nogensinde kommer til at se ham Natural Altså mener du HELT natural? Det kan vi da godt ordne, men det koster :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Altså mener du HELT natural? Det kan vi da godt ordne, men det koster :lolhit :P :D Troede det var en super side det her ;) Pssst: Hvad koster det?? ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2010 Altså mener du HELT natural? Det kan vi da godt ordne, men det koster :lolhit Eeeeeeeeeeeeeeew.... Tror Gammelsmølf er for gammel til at vise frem fuldkommen au Natural... Bare brilleløs ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 :P :D Troede det var en super side det her ;) Pssst: Hvad koster det?? ^_^ En kasse guldkarameller :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 En kasse guldkarameller :lolhit HAHA - pas på jeg ikke køber en i Tyskland i weekenden - på vejne af alle BK pigerne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites