fru holden

hvordan føles kvalmen??

17 indlæg i dette emne

hej hej... jeg vil gerne være gravid og hvis jeg er det nu er jeg lige gået ind i 5 uge. I 3 dage nu har jeg haft den her kvalme som kommer og går lidt som det passer den. den sidder højt under brystbenet og det er rigtig slemt hvis jeg er sulten og hvis jeg lige rejser mig fra sengen eller stolen osv.

Det har varet i så lang tid nu at jeg ikke tror at det er almindelig "jeg-har-spist-noget-dårligt" men det skal lige siges at jeg ikke har kastet op, men haft megetlyst til det :)

Hvordan er/føles jeres kvalme og hvornår startede det?

m.v.h. fru. Holden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den føles præcis som du beskriver..... :puke Og hos mig starter kvalmen omkring uge 7..... Men mange oplever det tidligere.

Har du prøvet at tage en test?

Håber da for dig at der er bid :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tør ikke rigtig teste endnu.. :unsure bliver bare så skuffet hvis den nu er negativ, og det jo slet ikke sikkert at en graviditet kan måles endnu?... men betyder tidligt kvalme at man måske har et højt niveau af hormoner så det kan måles allerede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige, at din beskrivelse af kvalmen er god nok ;) Jeg vil også beskrive den som en følelse af køresyge eller tømmermænd :huh Hvis du skulle være i 5. Uge, så burde du kunne teste positiv nu- nogle har gjort det allerede 3+4 ;) Så prøv at teste- så er du også sikker på ikke at psyke dig selv om ikke andet :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er ovre dagen for forventet mens, så skulle du jo kunne teste, og få et ret sikkert resultat.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov mente uge 4 :) that's why.. forventet mens er på torsag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay..... Ja så var det nok bedst at vente til torsdag, eller fredag morgen, for ikke at blive skuffet.... Det bliver da spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, at kvalmen lyder bekendt ;) Jeg fik den allerede 3+2, så håber du snart kan teste positiv! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også godt lyde som sådan min kvalme var, jeg kastede bare også op. Min startede ca. i uge 4 og sluttede i uge 15.. Håber at du får en positiv test :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme startede allerede i 5. uge. Det føltes som tømmermænd, køresyge og søsyge :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha test om 3 dage, mon jeg kan holde det ud SÅ længe.. :) jeg har virkelig bare kvalme kvalme kvalme... og noget brunt udflåd i går, som jeg virkelig håber på, er et tegn på et æg som har sat sig fast?!.. passer i hvert fald med dagen så hvis jeg begynder at bløde så bliver jeg virkelig skuffet :(

please please please!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser også fingre :) Det er godt nok spændende! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg er VILDT spændt - du bliver nødt til at opdatere her når du har fundet ud af det. KRYDSER HVAD KRYDSES KAN :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tihi jeg har det præcist på samme måde, venter dog med at teste til mandag for ikke at få en falsk positiv test.

Vi har prøvet så længe nu så det er næsten for godt til at være sandt. Jeg kan mærke det i brysterne også sådan lidt on off.

Jeg har tidligere haft småkvalme uden positiv test sorry men det er sandt. forskellen er nu, at jeg ikke rigtig kan spise noget min lyst til mad er næsten ikke eksisterende.....

Håber og krydser alt hvad jeg kan på at du tester positivt snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt at det kunne være "fake" kvalme, men jeg har virkelig haft det dårligt og kan ikke rigtig forestille mig at mit ønske om et barn kan har SÅ stor en effekt..

synes hele mit system er anderledes. lige pludselig så føles det som om jeg er nær sultedøden, jeg tager 3 bider og så er min mavesæk ved at springe.. bare fra den ene dag til den anden.. og nu i en hel uge.. tænk at man kan være så glad for at have kvalme.. !!!!skrukhjernen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja så kom testetorsdag.. og der var hverken 2 streger eller mens, så hvad gør man?.. venter.. jubbii.. eller.. jeg håber stadigvæk, men synes godt nok at jeg er træt af negative teste allerede, og træt af en tilsyneladende uregelmæssig menstruation... :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER