Oprettet December 2, 2011 Så er vi hjemme fra en veloverstået NF-scanning på Riget - og det gik bare super godt :loveshower Den lille var helt vildt energisk, så det tog sin tid at få målt den rigtigt. Til gengæld fik vi set en masse spændende ting: De to hjernehalvdele, rygraden, nyrerne, arme, hænder, ben, fødder og hjertet. Den lavede rejehop, sparkede, strakte sig, vinkede og det var simplethen så fedt at se :7himmel . Min kæreste var rørt til tårer og sad bare og krammede min hånd og sagde: "Hvor er det fantastisk" igen og igen. Det lykkedes endelig at få den til at ligge ordentligt efter jeg havde danset en liggende salsa på briksen i et par minutter, og vi fik en risikovurdering på 1:8214 - og det må jeg som 32-årig jo være meget tilfreds med :) Vi spurgte i øvrigt til kønnet - og sygeplejersken sagde, at begge kønnene jo har "tap" i den alder (tror jeg også en anden herinde har skrevet), men at på drengene vinklede tappen mere opad, mens den på pigerne mest så ud som en forlængelse af rygraden. Så hendes bedste bud - hun understregede, at det pt. KUN var det bedste bud og ingen garanti - var, at det var en pige, for "tappen" var meget lige. Så det bliver spændende at se, om hun får ret :whistling Nu skal vi bare nyde weekenden; vi er så glade begge to og håber og krydser fingre for, at resten af graviditeten også forløber godt :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Dejligt med den overståede scanning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Tillykke med en veloverstået NF scanning.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites